Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?

51. Data: 2011-02-11 13:53:00

Temat: Re: Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-11 14:39, Ikselka pisze:

> Jakby Ewa pracowicie nie zerwała jabłka, tobyś nadal goła chodziła ;-PPP

Biorąc po uwagę, że moim ulubionym-wymarzonym rajem jest lazy crazy
Australia, nie miałabym nic przeciwko :)))))

> To tylko kwestia organizacji 3-)

Hahahahaha. No nie, kabla od netu do kuchni pociągnąć się u mnie nie da :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

52. Data: 2011-02-11 15:13:31

Od: "AGA" <A...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat trochę zboczył. :-)

Nie mam kuchni gazowej (ani elektrycznej), ale mam kombiwar
i jak na moje potrzeby jest wystarczający - do przygotowania
przede wszystkim mięsa/drobiu lub kupionych w stanie zamrożonym
frytek, ćwiartek ziemniaków lub pizzy. Chętnie poszerzylabym
wykorzystywanie kombiwaru, ale opis przygotowania potraw
jest bardzo skąpy.
Nie mam potrzeby podgrzewania czegokolwiek.
I pewnie nie pomyślałabym o mikrofalówce gdyby nie produkt
Hortexu o nazwie Stimeria, którego bez mikrofalówki przygotować
się nie da.

Nie otrzymałam odpowiedzi na wcześniej zadane pytania:
1) Na czym polega i do czego służy konwekcja? Niektóre kuchenki
mikrofalowe mają coś takiego.
2) Czy mam rozumieć, że model, który podał vcore, czyli
http://allegro.pl/mikrofalowka-grill-20-l-inox-1200w
-pl-i1440612065.html
to właśnie jest minipiekarnik z mikrofalą (i z dwoma grilami)?
3) wybór między czym a czym doradzał mi wczoraj Panslavista (o 21:08)

Chciałabym zdecydować się czy kupić mikrofalówkę, a jeśli tak, to jaką.

Pozdrawiam
AGA

53. Data: 2011-02-11 15:24:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-11 14:53, Aicha pisze:

> Hahahahaha. No nie, kabla od netu do kuchni pociągnąć się u mnie nie
> da :D

Odkryj Wi-Fi :)

Ale ja i tak najbardziej lubię swoje stałe miejsce.

Ewa

54. Data: 2011-02-11 15:25:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-11 12:16, Aicha pisze:

> Zawsze można kupić jednorazowe, mniej wysiłku przy utylizacji :)

> Też mam. Nie i już, taki model.

> To ograniczenie wolności!!! :D

To może jakiś gustowny czepeczek.

Ewa

55. Data: 2011-02-11 15:42:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Biorąc po uwagę, że moim ulubionym-wymarzonym rajem jest lazy crazy
> Australia, nie miałabym nic przeciwko :)))))

> Hahahahaha. No nie, kabla od netu do kuchni pociągnąć się u mnie nie da :D

To wireless... lapatop...

56. Data: 2011-02-11 15:42:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-11 16:24, medea pisze:

> Odkryj Wi-Fi :)

Internet jest u mnie jako de/motywator dobrem limitowanym. I tak powinno
zostać ;)

> Ale ja i tak najbardziej lubię swoje stałe miejsce.

Nie wyobrażam sobie przenoszenia całego centrum multimedialnego na
skrawek blatu (kuchnia ma metraż na 1,5 osoby) :)

57. Data: 2011-02-11 15:43:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-11 16:42, Panslavista pisze:

> To wireless... lapatop...

Już pisałam Ewie, ta opcja nie przejdzie.

58. Data: 2011-02-11 15:45:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-11 16:25, medea pisze:

> To może jakiś gustowny czepeczek.

To dobra myśl. Zakładany na 16 godzin :)))

59. Data: 2011-02-11 15:46:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AGA" <A...@A...pl> wrote in message
> [...]
> 3) wybór między czym a czym doradzał mi wczoraj Panslavista (o 21:08)
>
> Chciałabym zdecydować się czy kupić mikrofalówkę, a jeśli tak, to jaką.

Z doświadczenia wiem, co byłoby częściej używane. Zrób sobie listę funkcji -
jak startową w samolocie, wybierz urządzenie, które będzie miało ich
najwięcej.

60. Data: 2011-02-11 15:59:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
>
> Nie wyobrażam sobie przenoszenia całego centrum multimedialnego na skrawek
> blatu (kuchnia ma metraż na 1,5 osoby) :)

IPad noś zawsze przy sobie. Moja córka jest z niego bardzo zadowolona..

z portalu o jajkach
Maka na chebek w USA
Zupa cebulowa - za słodka :(
Krem maślany z jajkami
Stimeria w kombiwarze/piekarniku - czy i jak?