Jaką lodówkę kupić ? -- dylemat --

1. Data: 2004-10-28 09:04:31

Temat: Jaką lodówkę kupić ? -- dylemat --
Od: "maxscandal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Własnie przymierzam się do zakupu lodówki LG model LG GR-409GTPA lub SAMSUNGA
RL-39WBMS. Obie mniej więcej w tej samej cenie ok.3200 zł (w Media Markt). I tu
pytanie... czy ktoś może ma jeden z w/w modeli?Który jest godny
zainteresowania ?? Dla mniej rozeznanych w modelach, obie te lodówki to te z
dozownikiem wody w drzwiach, systemem Multi Flow oraz No Frost, obie są srebrne
i mają zamrażalniki na dole.Proszę o opinie na temat tego sprzętu,jak również
na temat samego producenta (chodzi mi tu o lodówki). Z góry dziękuję i gorąco
pozdrawiam.

1. Data: 2004-10-28 11:57:25

Temat: Re: Jaką lodówkę kupić ? -- dylemat --
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
również
> na temat samego producenta (chodzi mi tu o lodówki). Z góry dziękuję i

mam ta lg od roku
u rodzicow model 389 (to poprzednik) od 3 lat

polecam

z tym ze 3200 to strasznie drogo

pzdr

matjaw