Re: Jaka matka taka ciotka?

Data: 2009-11-04 18:56:58
Temat: Re: Jaka matka taka ciotka?
Od: jilett <k...@p...onet.pl>

On 4 Lis, 19:21, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
d.googlegroups.com...

> Właśnie o to chodzi, że ci oderwani będą nieludzcy, a ci co definicje
> mają rozluźnione, będą pomagać. Więc jak patrzymy ile zbrodni
> popełnili katole........to........jest porozumienie?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Robciu co ty pleciesz ...zastanów się ile zbrodni popełnili
muzułmanie wysadzając winnych i niewinnych w imię jakiejś pseudo
religijnej idei.
K protestancki tez nie pozostawał dłużny kk w konflikcie w Irlandii
Północnej.
Konflikt Izraelsko Palestyński, w którym każdy ma swoje lepsze racje
i chce jak najszybciej i jak naj krwawiej
odpłacić za to co trwa od wieki wieków.
Czegoś ty sie czepił tych katolików. Zastanawiałam sie nad tym nie
raz, może napisz co jest głównym zarzewiem twego zajadłego stosunku do
całego tego wyznania. Cy ciebie kiedyś skrzywdził jakiś duchowny tego
wyznania?
Powiem ci jedno, powołujesz sie na Jezusa w tych (wątkach -
wymiocinach, sory, ale tak uważam) co dla mnie jest czystą profanacją
tego imienia. Widzę więc ,że ty nigdy nie czytałeś ewangelii ze
zrozumieniem. Jezus nie tępił innych religii w tak arogancki sposób,
bo miała na uwadze ludzkie uczucia , które szanował i sumienia.
Rozumiał, że ludzi sa przyzwyczajeni do swych religii. Jak miał komuś
coś wygarnąć to robił to stanowczo, ale nie obrażał ludzkiej godności
bo nie celował uwagami w człowieka tylko w jego postępki. I nie we
wszystkich jak z karabinu CKM a tylko tych, którzy na to zasługiwali.
Ty jak widze nie bierzesz pod uwagę, że w kk są i duchowni z
powołaniem i ludzie którzy są wyjątkowo wartościowi. Oglądałam kiedyś
film dokumentalny o ksk który poświęcił całe życie trędowatym -
naprawdę była wzruszona i pełna podziwu dla tego człowieka.
--
jilett