Jaka moc jest potrzebna

11. Data: 2007-06-16 14:28:16

Temat: Re: Jaka moc jest potrzebna
Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EL_Joint" <l...@k...k> napisał w wiadomości
news:f50r9e$bhm$1@news.mm.pl
> co teraz tanieje? gaz-drożeje, olej-drożeje, węgiel-nie można
> stosować w nowym domu, pozostają jakieś biomasy, pompa ciepła
> z tym, że do domku 75m2 raczej mi się nic z tych rzeczy nie opłaci

z wymienionych elektrycznosc bedzie drozala najbardziej...

pozdr
pioter

12. Data: 2007-06-16 15:28:56

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z wymienionych elektrycznosc bedzie drozala najbardziej...

z czego to wnosisz ??

13. Data: 2007-06-16 17:16:42

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> z czego to wnosisz ??

np. z cen energii elektrycznej na zachodzie, w Polsce to cały czas ok. 30%
tamtejszych cen, a wiadomo bedzie sie wyrownywac - chociazby z tego powodu,
ze w jakies odleglej przyszlosci rynek ten ma zostac uwolniony i bedziesz
mial mozliwosc kupowac energie od dowolnego dostawcy.

pozdrawiam
Tomek

14. Data: 2007-06-16 17:19:35

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze to jako uzupelnienie
http://www.gazetaprawna.pl/?action=showServiceArticl
e&id=34&dok=1985.86.0.39.2.1.0.1.htm&p=1

15. Data: 2007-06-17 05:08:35

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.gazetaprawna.pl/?action=showServiceArticl
e&id=34&dok=1985.86.0.39.2.1.0.1.htm&p=1

i gdzie w tym linku jest mowa o drastycznej podwyżce cen prądu ??

16. Data: 2007-06-17 06:58:31

Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> z czego to wnosisz ??

z uwolnienia taryf, przeniesienia akcyzy na sprzedawcow, koniecznosci
sfinansowania inwestycji bez ktorych Polska energetyka moze miec ogromne
problemy w niedalekiej przyszlosci, a takze z limitow CO2 i juz wkrotce z
limitow SOx...
ceny energii elektrycznej beda rosly szybciej niz ceny paliw...

pozdr
ptr

17. Data: 2007-06-18 04:47:47

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z uwolnienia taryf

to moze tylko obnizyć ceny, a pozostałe czynniki które wymieniłeś nie będa
miały wpływu na ceny w Polsce przynajmniej tak długo jak długo mamy prezesa
URE

BTW jak na razie prąd jest jednynym nosnikiem energi który tanieje zamiast
drożeć, a do tego juz zaczął sie wyścig na księzyc po Hell3

18. Data: 2007-06-18 15:24:10

Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to moze tylko obnizyć ceny,

absolutnie sie nie zgadzam... jesli jakakolwiek przesiebiorstwo
dostarczajace energie elektryczna ma mozliwosc sprzedac ja komus taniej niz
wynosi cena taryfowa to robi to korzystajac z zasady TPA... w praktyce ceny
taryfowe sa zdecydowanie za niskie i sprawiaja, ze zaklady energetyczne
musza doplacac do niektorych klientow... taryfy nie zabraniaja sprzedawac
taniej, one nie pozwalaja sprzedawac drozej...

> a pozostałe czynniki które wymieniłeś nie
> będa miały wpływu na ceny w Polsce przynajmniej tak długo jak długo
> mamy prezesa URE

tu mnie rozsmieszyles... 26 czerwca na ww.cire.pl bedzie czat z
Juchniewiczem... zadaj mu pytanie czy nie pozwoli na wzrost cen energii w
najblizszych latach :)

pozdr
pioter

19. Data: 2007-06-19 19:26:04

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu mnie rozsmieszyles... 26 czerwca na ww.cire.pl bedzie czat z
> Juchniewiczem... zadaj mu pytanie czy nie pozwoli na wzrost cen energii w
> najblizszych latach :)

masz rację jutro się zgodzi na 30% wzrost cen

Jaki Raid na pszczoly? czarny czy niebieski?
[sprzedam] Odkurzacz doskonały
[sprzedam] Wózek doskonały
żelasko philips
remont dachu w bliźniaku