Re: Jaka polecacie jabłoń?

Data: 2001-10-18 08:52:24
Temat: Re: Jaka polecacie jabłoń?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl>

Tomasz Łukowski napisał(a) w wiadomości:
<00a501c157af$be06e220$4a01a8c0@gk.incochg.pl>...

> [...]

Posadź James Grieve. Niwysoko rośniei rozłożyście (moje drzewo ma jakieś
3,5m, mimo że wcale nie było obcinane od góry). Nie produkuje wilków. Nie
przemarza. Nie ma parcha. Nie ma mącznika. Ma cudowne owoce z rumieńcem,
można jeść niedojrzałe w siepniu, lub dojrzałe we wrześniu - wielkie,
soczyste, chrupiące, niesłychanie soczyste. Dobre na przetwoy i nawet tak ze
2 tygodnie w piwnicy przetrzymają. Feler - jak dla mnie główny - jak drzewo
ma już kilkanaście lat, to niezbędne jest bardzo silne przerzedzanie
zawiązków, bo inaczej jabłka są małe i niesmaczne. Za to po przerzedzeniu -
ambrozja:-))).

Pozdrawiam, Basia.