Jaka pralka do 1300 zł?

1. Data: 2005-01-07 19:47:47

Temat: Jaka pralka do 1300 zł?
Od: "Roman" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką pralkę kupić w cenie do 1300 zł.?
Powinna być ładowana od frontu i mieć 1200 obrotów oraz żeby się nie psuła
i miała długą gwarancję.

Roman

2. Data: 2005-01-07 23:07:04

Temat: Re: Jaka pralka do 1300 zł?
Od: "Rydyks" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaką pralkę kupić w cenie do 1300 zł.?
> Powinna być ładowana od frontu i mieć 1200 obrotów oraz żeby się nie psuła
> i miała długą gwarancję.

Zrezygnuj z 1200 obrotow zejc do 1000 doloz do tego 300 zł.
Kupisz za to np. Aristona AVD 109 wykupisz sobie dodatkowa gwaracje
na 3 lata to ci daje 5 lat gwaracji. Widziałem te pralki w sieci Rtv Mix
Agd,
moze jescze cena jest promocyjna czasami nie zmieniaja jej do mometu
wyprzedania modelu, a ponoc maja wejsc pralki Aristona z kolorowymi
wyswietlaczami Noki ktore zastapia te starsze modele. Wydaje mi sie ze
warto,
za te 1500 zł dostajesz bardzo cicha pralke, jest tam zastosowany silnik
bezszczotkowy,
ona jest naprawde cicha slyszalem to na wlasne uszy. Oczywiscie nie pisze o
takich podstawach jak altomatyka wagowa itp. Te 200 obrotow mniej chyba nie
zrobia roznicy, a do 1300 bedzie ciezku kupic sprzet ktory bedzie mial 1200.
1200 to juz predzej w pralko-suszarkach. Jesli Ariston bedzie za drogi to
pomysl
jescze o INDESIT tez maja mozliwosc wykupu dodatkowej 3 letniej gwaracji,
nie orientuje sie jak w innych firmach.

3. Data: 2005-01-08 05:01:14

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rydyks" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> Te 200 obrotow mniej chyba nie zrobia roznicy...

Teoretycznie to o 44% skuteczniejsze wirowanie :)

--
spp
spp(na)op.pl

4. Data: 2005-01-08 09:50:23

Od: "Rydyks" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Rydyks" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> Teoretycznie to o 44% skuteczniejsze wirowanie :)

Teoretycznie :), a co z niszczeniem sie rzeczy po takiej wirowce?
Czy pralka w tym momecie nie bedzie sie "bardziej eksplatowac"?
Czy to jest aby potrzebne? Oczywiscie to subiektywne odczucie.
Pralka ma przedewszystkim prac mam 600 obrotowa i brudem
nie zarastam.

5. Data: 2005-01-08 13:07:04

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pralka ma przedewszystkim prac ...

I takie jest główne zadanie pralki.
Reszta to mniej lub bardziej potrzebne bajery. :)

Pozdrawiam trójkrólowo (no, prawie) :)

--
spp
spp(na)op.pl

6. Data: 2005-01-08 14:15:34

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Rydyks" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> Teoretycznie to o 44% skuteczniejsze wirowanie :)

W rzeczywistości dobrze jest dowiedzieć sie na jakich programach pralka
wykorzystuje te 1200 obrotów. Przeważnie jest to jeden program a inne mają
przypisane fabrycznie max. wartości obrotów mniejsze np 600 ale sprzedawcy
rzadko o tym mówią:)
Pozdr
radja13

7. Data: 2005-01-08 17:19:32

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rydyks wrote:
> Pralka ma przedewszystkim prac mam 600 obrotowa i brudem
> nie zarastam.

Ja mam stary model i wirowanie na 600 obrotów i uwżam, ze jest to
wystarczające, wydaje mi się czy więcej obrotów tym bardziej pogniecione. Ja
tam wolę dłużej suszyć a mniej czasu poświęcić na prasowanie, którego nie
znoszę :) . Są rzeczy, których nie wiruję wcale np. koszule .

pzdr.
Ania

8. Data: 2005-01-08 21:35:07

Od: "Rydyks" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypisane fabrycznie max. wartości obrotów mniejsze np 600 ale sprzedawcy

Tylko jak to zrobic ? Czytales kiedys instrukcje obslugi pralki?
Niestety sa bardzo lakoniczne.

9. Data: 2005-01-10 06:47:47

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to jest aby potrzebne? Oczywiscie to subiektywne odczucie.
> Pralka ma przedewszystkim prac mam 600 obrotowa i brudem

Ja kupiłem nie tak dawno (z 2-3mc temu) pralkę marki Candy (ładowana od
góry) 1000obr za 1399 (promocja). Wszystko co piorę ustawiam na 1000obr ...
Narazie nie narzekam i nic mi pralka nawet na takich szybkich obrotach
podczas odwirowania nie zniszczyła. Fakt jest taki , że najpierw pralka sama
sobie układa pranie a dopiero wtedy stopniowo rozpędza się do 1000obr ...
Najwiekszą zaletą dużych obrotów podczas odwirowania jest to że pranie
wyjęte wprost z pralki jest wilgotne i dośc krótko się suszy ...
Teraz jakbym kupował to pomyślałbym nawet o pralce o jeszcze wyższych
obrotach ...
Co do "gniecenia" prania to prawda jest taka że nie narzekam na zbyt
pognicione pranie. Wystarczy odrazu wyjąć z praki pranie i rozwiesić.
Najbardziej gniecie się pranie jak długo lezy w pralce ...

/// Kaszpir ///

10. Data: 2005-01-10 08:33:09

Od: "Rydyks" <box29(Cut-It)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyższych
> [...]
> pognicione pranie. Wystarczy odrazu wyjąć z praki pranie i rozwiesić.
> Najbardziej gniecie się pranie jak długo lezy w pralce ...

Powiedz mi czy ona za kazdym razem wiruje te 1000 czy tylko na
koniec ? Na prawde sie nie gniecie az tak bardzo?

Dylemat - lodowka Sharpa czy AEG
Srodek do czyszczenia marmuru i trawertynu
1/2 zaladunku w chlodziarkach whirlpool
okap na kuchenką
Piece CO