Piece CO

1. Data: 2005-01-07 12:51:30

Temat: Piece CO
Od: "Paweł" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów. Kłania mi się w tym roku wymiana pieca gazowego
centralnego ogrzewania. Obecna Mora już ledwo zipie. Zastanawiam się nad
wyborem. Zna ktoś wady i zalety Junkersów (słyszałem o kiepskiej jakości),
Buderusów, Chafoteaux (chyba taka jest pisownia) i innych, a moze ktoś
montował sobie piec kondensacyjny?
Pozdrowienia
Paweł

2. Data: 2005-01-08 18:12:19

Temat: Re: Piece CO
Od: "rzeka3m" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja posiadam od 6m-cy piec junkers euromax z zamknieta komora spalanie. jak
dla mnie jest rewelacja, cichy i ekonmiczny wraz z programatorem tr200

3. Data: 2005-01-10 08:40:29

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 7 Jan 2005 13:51:30 +0100, na pl.rec.dom, Paweł napisał(a):

> [...]
> wyborem. Zna ktoś wady i zalety Junkersów (słyszałem o kiepskiej jakości),
> Buderusów, Chafoteaux (chyba taka jest pisownia) i innych, a moze ktoś

Ja mam junkers euroline jakas tam nizsza wersja, bez zamknietej komory
spalania, drugi rok, bez problemow, troche glosna pompa ale nie zalacza sie
az tak czesto

"Amerykanka" 140 cm
Płyta ceramiczna Gorenje - podlaczenie
Kuchenka mikrofalowa narozna?