Re: Jaka pralka i zmywarka

From: "Chopek" <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaka pralka i zmywarka
Date: Thu, 8 May 2003 12:49:27 +0200

"grzesio" pyta:
> oraz zmywarki max 45 szerokości (mało miejsca), może być niska (45cm) ale
> zdążyłem przeczytać że to jednak za mało na 3 osobową rodzinę, i dobrze
żeby
> miała możliwość mycia na pół gwizdka (nie zawsze nazbieram chyba cały
kosz),
> no i możliwie tania :)

Po co Ci mycie na pół gwizdka w zmywarce 45 cm, tym berdziej, że piszesz o
rodzinie 3 osobowej. Zapewniam Cię, że funkcja ta przez większość z nas nie
jest wykorzystywana w zmywarkach 60-cio centymetrowych. Jeśli faktycznie nie
masz miejsca na większą to kup 45 cm. Na ilość programów też nie ma co się
oglądać. Ja mam chyba z sześć a i tak zmywam tylko na 1-2 programach.
Zużycie wody też sobie daruj. Nie ma znaczenia czy zmywarka pobiera 12 czy
18 litrów wody. Na tym nie zaoszczędzisz. Więcej strat powoduje kapiący kran
czy cieknąca spłuczka. Wybierz taką, na jaką Cię stać i która Ci się podoba.
Jeśli ma to być zmywarka do zabudowy z ukrytym panelem to już wogóle nie ma
się co zastanawiać (jeśli takowe 45 centymetrowe są, bo nie wiem)

Pozdrawiam, Chopek