Re: Jaka wkrętarka?

11. Data: 2007-07-30 08:51:36

Temat: Re: Jaka wkrętarka?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 30, 8:30 am, Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote:
> ZbyszekZ pisze:
> Niby tak, ale nadal jest 2x+ tańsze niż markowy sprzęt. Przy
> sporadycznym wykorzystaniu wytrzyma tyle samo czasu co sprzęt markowy
> przy użytkowaniu "intensywnym". A IMO większość majsterkowiczów używa
> tego okazyjnie. Więc nie ma sensu wytaczać armaty na muchę :)

Trzymam sie dalej tego tego rozumowania, dwa urzadzenia po 50zl
powinny wytrzymac dluzej niz jedno za 120 :-), a jak bede mial
szczescie to zaoszczedze 70.
Tak wiec tzw. srednia polka wydaje mi sie ciagle malo sensowna.

--
ZZ@private

12. Data: 2007-07-30 12:46:35

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości
.com...

>Nie chce przyjac do wiadomosci. Albo tanio i liczyc na szczescie, albo
>dobrze.
>Nabywcy tych towarow "pomiedzy" (tanie markowe i udajace markowe
>Skill, Einchell etc.) mnie ciekawia czym się kieruja przy zakupie?

Skill akurat nalezy do grupy Boscha :-)) - wiec jesli Bosch jest dobra marka
to Skill tez

>Ze niby jak zaplaci sie troche wiecej to jest troche wieksza szansa ze
>produkt bedzie dobry?

A może jesli masz Kinzo za 120 zł i Boscha za 200 zł to różnice 80 zł
płacisz za napis "Bosch"?

>Nie przemawia do mnie takie rozumowanie.

i dobrze ktoś musi kupować te drogie marki ;-)

>Oczywiscie chodzi mi o urzadzenia z akumlatorami Lion, ktore sa poki
>co za drogie, Taka wkretarka 10V to 300zl do wydania. Trzeba poczekac
>na chinskie podrobki :-)

przyjmując Twoje rozumowanie to akumulatory tez powinienes kupowac tylko
najlepsze i markowe !! Akumulator to tez urzadzenie jak kazde inne. A
przeciez zdarza sie (i to nierzadko), ze w markowym sprzecie siedzi np.
akumulator Ni-Mh (niklowo-wodorowy).

pozdrawiam
Tomek

13. Data: 2007-07-30 18:51:22

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 30, 2:46 pm, "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> wrote:

> przyjmując Twoje rozumowanie to akumulatory tez powinienes kupowac tylko
> najlepsze i markowe !!

Czyja juz pisac calkiem nie umiem?
Ile razy mam jeszcze napisac ze stawiam na dwie możliwości:
- albo bardzo tanio
- albo bardzo dobrze

A te Kinzo itp. to ani jedno ani drugie.
A takie kupowanie niby markowego Skilla czy Skila (ciekawe czy to ta
sama firma?) uwazam za dziwne, jakbym mial kupic cos takiego to wole
Pegasusa.
Kupowanie ze srodka to cos w rodzaju ostatnio modnego powiedzonka
zjesc ciastko i miec ciastko.

--
ZZ@private

14. Data: 2007-07-30 20:43:16

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jul 2007 18:51:22 -0000, ZbyszekZ napisał(a):

> A te Kinzo itp. to ani jedno ani drugie.
> A takie kupowanie niby markowego Skilla czy Skila (ciekawe czy to ta
> sama firma?) uwazam za dziwne, jakbym mial kupic cos takiego to wole
> Pegasusa.

mylisz się skil to nie niby markowe tylko markowe - wg mojej oceny mieści
się wyżej "zielonego Boscha". Od 8 lat użytkuję wiertarko wkrętarkę
akumulatorową - w różnych warunkach - działa bezbłędnie do dzisiaj. Od 5
lat wiertarkę udarową Bosch - przeżyła remont kapitalny mieszkania z
wielkiej płyty - poza oczyszczeniem z pyłu nie wymagała nic.
Pegasus przy 3 otworze w cegle (wiertło fi12) padł.

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

generator pary