Re: Jaka wkrętarka?

1. Data: 2007-07-30 20:58:58

Temat: Re: Jaka wkrętarka?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 30, 10:42 pm, Miroo <m...@C...LETTERSpl> wrote:
> Date: Sun, 29 Jul 2007 13:15:41 +0200, name: Roman:

> Tu masz testhttp://www.swiatkonsumenta.pl/testy.php?action=s
howtest&category=68&i...
> (http://tinyurl.com/yrb4gb)
> całkiem świeży, niestety pełna wersja jest płatna :(

Chyba szkoda czasu:
"akumulator dokupiony oddzielnie to już wydatek w granicach od 620 do
740 zł."

Lepiej kupić drugą wkrętarkę i użyć samego akumulatora, taniej
wyjdzie :-)

"Trzech godzin ładowania potrzebują oba testowane modele narzędzi
Skil, czterech - Bosch PSR 1200 i aż pięciu - Einhell."

Cholernie rzetelne, co ma urzadznie do czasu ładowania?

"Wysoka liczba woltów i tylko jeden bieg to często złe połączenie.
Dlaczego? Otóż przełożenie mocy silnika jest wtedy zazwyczaj
niekorzystne,"

Sami idioci wg dziennikarza robią ten sprzęt?

W sumie fragment skutecznie zniechęca do zapłacenia za cały
artykuł :-)

--
ZZ@private

2. Data: 2007-07-30 21:16:01

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Mon, 30 Jul 2007 20:58:58 -0000, name: ZbyszekZ:

> "Trzech godzin ładowania potrzebują oba testowane modele narzędzi
> Skil, czterech - Bosch PSR 1200 i aż pięciu - Einhell."

Moja z Biedronki wymaga aż 8 godzin. No i nie ma ani słowa
o pojemności, a akumulatory (dwa) są bardzo lekkie.
Na moje potrzeby to całkowicie wystarcza - jeszcze nie robiłem
nic tak dużego, żeby mi prundu brakło :) Jak na 50zł jest ok.

Pozdrawiam
Miroo

3. Data: 2007-08-05 00:18:16

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

> "Wysoka liczba woltów i tylko jeden bieg to często złe połączenie.
Dlaczego? Otóż przełożenie mocy silnika jest wtedy zazwyczaj

to też jest dobre:

"W teście okazało się, że pojemność akumulatorów - zgodnie z danymi
producentów - waha się od 1,2 do 3,0 Ah"

odkrył to, co wiedział wcześniej, i co ukryte nawet nie było.

to jakiś eŁgeniusz pisał.

Ściana z cegły w pokoju
Cieknaca spluczka (Panda Kolo) - jaka przyczyna, co sprawdzic ?
klimatyzator a odliczenie podatku
Re: pila tarczowa do domu.
Płyta indukcyjna - prąd spoczynkowy.