Re: Jaki Program do projektowania ogrodow?

Data: 2003-03-12 22:51:12
Temat: Re: Jaki Program do projektowania ogrodow?
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl>

Użytkownik "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> napisał w wiadomości
news:b4ocbp$jbk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ups, to musze sprawdzic.
> Dzieki za info.
> Zaraz, zaraz hmm chyba widzialem jakis numer specjalny muratora wlasnie
> o ogrodach, kosztowal cos 15 zl dlatego podziekowalem, plytki nie
> widzialem ale jesli jest to faktycznie bedzie sie oplacac. :)
> Bede musial zagadnac znajoma kioskarke. ;)

Tam gdzie gazety są ogólnie dostępne na stojakach często nie ma płyt dokładanych do
gazet,
coraz częściej spotykam się z tym, że dają je dopiero przy kasie. Tak przynajmniej
jest w
samie na moim osiedlu, ponoć płyty ginęły nagminnie:-( Bronią się też wydawcy przed
złodziejami foliując czasopisam i umieszczając info na okładce o darmowej płycie.

Pozdrawiam

Marta

PS. Jak uda Ci się kupić, pochwal się co to było.