Re: Jaki chwast najgorszy?

Data: 2004-07-15 21:30:48
Temat: Re: Jaki chwast najgorszy?
Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl>

Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ccdtsn$jpr$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Który z chwastów najbardziej zalazł wam za skórę? Uziążliwość perzu jest

A dla mnie paprocie- nie wiem jaki to gatunek, ale rozlazi sie klaczami po
calej dzialce i jak sie wyrwie jedna to w jej miejscu 5 nowych wyrasta.
Najbardziej mnie denerwuja jak nawet na skalniaku zaczynaja wyrastac.
A jeszcze mniszki - szczegolnie na trawniku - stokrotki i koniczyna moga
sobie byc, ale mniszki brzydkie liscie maja. A po zeszlorocznej probie z
szarlatem mam go wszedzie.
pozdrowienia
Ania