Jaki expres ciśnieniowy?

1. Data: 2007-10-05 19:06:15

Temat: Jaki expres ciśnieniowy?
Od: "Robi" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie . Jaki polecacie w cenie do 1000 zł. Żeby dobrze spieniał
mleko i nie było czuć kawy plastikiem co się zdarza (tak czytałam)

2. Data: 2007-10-05 20:33:57

Temat: Re: Jaki expres ciśnieniowy?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ekspresy Jura, to niestety wyższy pułap cenowy, ale naprawdę warto
(można kupić używany). Do tego można dokupić spieniacz, który pobiera mleko
prosto z kartonu (cappucinator się to chyba nazywa). Smak i aromat kawy
rewelacyjny, napój zawsze z pianką;) Faktem jest, że mam w domu nałogowca,
jeśli chodzi o kawę...

Pozdr. Ewa

3. Data: 2007-10-06 14:42:36

Od: "Robi" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robi" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie . Jaki polecacie w cenie do 1000 zł. Żeby dobrze spieniał
> mleko i nie było czuć kawy plastikiem co się zdarza (tak czytałam)
> Pozdrawiam

Co myslicie o AEG EA 150? Znalazłam w miare dobre opinie o nim. Czy ktoś z
was ma taki?

4. Data: 2007-10-06 16:01:48

Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saeco, ale nie taki za 1000 tylko za dwa. Warto wziąć resztę na raty. W
Media M sa czasem takie bez oprocentowania na 10miesi. Dlaczego? Bo
prawdziwy e c ma miejsce na kawę ziarnistą. Sam ją zemle i pod odpowiednim
ciśnieniem zrobi Ci kawę o ustalonej godzinie (poranną cawę! czujesz to? ;-)

Ekspresy za tysiąc nie umieją tego. Nie umieją też robić mleczka jak lubisz.
Ten za dwa może jeszcze podgrzać filiżanki. Ale najważniejsze jest, że rano
budzi się sam i pracując nad czystością (sam się płucz z resztek poprzednio
nalewanej kawy) temperaturą, ciśnieniem mówi: - wstawaj wstawaj, już warto,
bo filiżanka kawy Lawazza wypita w spokoju jest bardzo ważna dla całego
Twojego dnia. No i wstajesz i robisz tą kawę (trzeba tylko wybrać rozmiar
filiżanki, spienić mleczko), ja wstaję, moja żona i jeszcze wielu ludzi na
świecie. Dlaczego? Bo ta kawa z takiego ekspresu jest tak dobra, że już
zawsze pijąc inną gdzieś tam porównujesz ją do Twojej, własnej, domowej.
Dlatego nie wydawaj tysiąc na półautomat. Kup sobie coś porządnego. Chyba,
że jesteś bogaty (a) i stać cię na jeszcze jeden ale już prawdziwy ekspres
ciśnieniowy.

Marcin (entuzjasta własnej kawy z ec)

5. Data: 2007-10-06 17:59:45

Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co myslicie o AEG EA 150? Znalazłam w miare dobre opinie o nim. Czy ktoś z
> was ma taki?

My mamy AEG EA 100 (na pewno starszy bo juz kilka lat jest u nas).
Ale nie moge go za bardzo pochwalic. Kawa nie jest zla, ale jej robienie
malo wygodne. Ekspres jest glosny i sie trzesie (trzeba filizanki trzymac,
zeby nie odjezdzaly). Spieniacz dziala tak jak w wiekszosci tanszych
ekspresow - czyli nie dziala :-)
Ogolnie chyba rzeczywiscie w przypadku ekspresow cisnieniowych warto kupic
taki z wyzszej polki...

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
Aktualnie 9737 zdjęc z 16 krajów.

6. Data: 2007-10-07 19:03:41

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Oct 2007 16:42:36 +0200, Robi napisał(a):

> Co myslicie o AEG EA 150? Znalazłam w miare dobre opinie o nim. Czy ktoś z
> was ma taki?

mam od dwóch miesięcy - kawa zawsze z piękną pianką, doskonale spienia
mleko. Jedyny mankament - dosyć głośny i czasami brzęczy blacha na której
stawia się filiżankę. Niemniej jednak polecam (zwłaszcza za cenę ~350 zł)

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

7. Data: 2007-10-08 13:27:05

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Oct 2007 21:06:15 +0200, Robi napisał(a):
> Jak w temacie . Jaki polecacie w cenie do 1000 zł. Żeby dobrze spieniał
> mleko i nie było czuć kawy plastikiem co się zdarza (tak czytałam)
> Pozdrawiam

ja nie wiem czy te eksrpesy dostepne sa juz w Polsce ale polecam -
http://www.nespresso.com/precom/sima/selector_de_en.
html rodzice maja taki
nespresso na kapsułki
(do wyboru chyba 14 smaków, mocy)
http://www.nespresso.com/precom/n_espresso_de_en.htm

jesli chcesz z mlekiem to do niego trzeba dokupic spieniacz do mleka
Aeroccino
https://secure.nespresso.com/precom/n_acc_prez_03_de
_en.html robi super
piankę

kawa jest naprawde wysmienita, sama w sobie ma piękna piankę espresso,
cudownie pachnie i nie trzeba sie narobic ;)

w zeszlym roku rodzice kupili te 2 urządzenia za ok 150 euro w Niemczech

8. Data: 2007-10-08 15:33:29

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 8, 3:27 pm, g...@b...pl wrote:

> ja nie wiem czy te eksrpesy dostepne sa juz w Polsce ale polecam
-http://www.nespresso.com/precom/sima/selector_de_en
.html rodzice maja taki
> nespresso na kapsułki

Są dostępne (nie wiem czy tej firmy, ale kapsułki są od dawna).
Totalnie beznadziejny pomysł, sprawdzający się co najwyżej w malych
firmach.
Owszem kawa jak jest w kapsułce jest dobra i ma ustadaryzowaną piankę
i .... tyle.
Nie da się poeksperymentować z różnymi gatnukami kawy (a jest ich o
parę rzędów wielkości więcej niż 14), nie można zmieniać sposobu
parzenia, dorzucania swoich dodatków itp. itd.

--
ZZ@private

9. Data: 2007-10-08 17:17:23

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2007 15:33:29 -0000, ZbyszekZ napisał(a):

Dnia Mon, 08 Oct 2007 15:33:29 -0000, ZbyszekZ napisał(a):

> Są dostępne (nie wiem czy tej firmy, ale kapsułki są od dawna).

wiem ze sa tchibo
ale mi chodzilo wlasnie o* nespresso* bo kawa jest pyszna :)
czy taką sprzedają w PL? moze ktos sie orientuje...

> Totalnie beznadziejny pomysł, sprawdzający się co najwyżej w malych
> firmach.
to Twoje zdanie :)
m ta kawa smakuje najbardziej z tyvh wszystkich ktore dotychczas
probowalam, zreszta nie tylko mnie ona smakuje :)

> Nie da się poeksperymentować z różnymi gatnukami kawy (a jest ich o
> parę rzędów wielkości więcej niż 14), nie można zmieniać sposobu
> parzenia, dorzucania swoich dodatków itp. itd.

mi wystarczy te 14 kapsułek
to dosyc szeroki wybor, a przede wszystkim są trafione i doskonale
dopracowane smakowo - nie muszę eksperymentować z mieszaniem kaw :)
sposób parzenia równiez mi odpowiada

kawa z dodatkami to nie kawa
tak jak drink to nie wódka :-P

10. Data: 2007-10-08 18:25:16

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 8, 7:17 pm, g...@b...pl wrote:

> [...]
> m ta kawa smakuje najbardziej z tyvh wszystkich ktore dotychczas
> probowalam, zreszta nie tylko mnie ona smakuje :)

Ile czasu? Miesiąc, pol roku, rok?

Zdecydowanie lepiej od razu kupic dobry express niz tracic pieniadze
na wyroby przemyslowe.
Kapsulki tez nie sa tanie a tylko producent wie co w nich siedzi.

--
ZZ@private

Jak się pozbyć kuny
[dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.
zapach materaca
Pranie w pralce z założonymi zabezpieczeniami
suszarka do ubran - brzydki zapach