Re: Jaki krawat wybrać? OT

Data: 2007-12-31 12:26:58
Temat: Re: Jaki krawat wybrać? OT
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

On Mon, 31 Dec 2007 12:48:42 +0100, Marta Góra <m...@h...pl> wrote:

> Uroda ciuszków i kolory to jedno, ale po pierwszych kilku tygodniach
> będziesz zwracać uwagę na praktyczność. Jakie zapięcie i gdzie, czy z
> kołnierzykiem czy bez ect...

Racja. To kolejna rzecz, jakiej sobie jeszcze nie uswiadamiam. Na nauke
nigdy nie jest za pozno, he he :)

> Ja patrzę na dzisiejsze mamy trochę z dystansu 19 lat macierzyństwa,
> którego początki pod względem nabywania różnych gadżetów były znacznie
> skromniejsze bo po pierwsze nie było takiej różnorodności w sklepach po
> drugie kasy.
> Wiele rzeczy się zdobywało albo po prostu przywoziło z zachodu i
> nieocenionej Czechosłowacji:). Kosmetyki, kocyki, buciki, smoczki...
> Nawet
> na zwykłe tetrowe pieluchy był ściśle określony limit, który można było
> wykorzystać po okazaniu w sklepie karty ciąży.

Babcia mnie ostatnio oswiecila, ze butelki dla mnie i siostry robili z...
malych butelek po wodce. No nie bylo innych i koniec. Kto tam sie wtedy
kolorami przejmowal, byle w ogole cos bylo :)

> Dzisiaj to wszystko można
> kupić u nas i odnoszę wrażenie, że większość świeżych mam wpada w ten
> kołowrotek zakupów rzeczy zupełnie niepotrzebnych bez których spokojnie
> można się obejść.

No tak, bo jak sie nie ma pojecia, co sie przyda, to sie kupuje, bo
widocznie trzeba. A jeszcze reklamy tak pieknie przekonuja, ze bez tego i
tego to normalnie trzesienie ziemi, potop i zaglada ludzkosci murowana.

> Krusz nie daj się:)

Co sie mam dawac. Kruszyny twarde som :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."