Jaki odkurzacz?

21. Data: 2007-08-19 19:34:53

Temat: Re: Jaki odkurzacz?
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Clario nie ma nic wspólnego z Silencerem, więc nie bałamuć gościa.

P.

22. Data: 2007-08-19 21:20:25

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 19 Aug 2007 21:34:53 +0200, name: Pietrek:

> Clario nie ma nic wspólnego z Silencerem, więc nie bałamuć gościa.

Jak to nie ma? Ta sama marka.
Zresztą AFAIR ktoś już wspominał na grupie, że silencery
hałasują po pewnym przebiegu.

Pozdrawiam
Miroo

23. Data: 2007-08-20 06:27:39

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" nabzdecił:
> Date: Sun, 19 Aug 2007 21:34:53 +0200, name: Pietrek:

> Jak to nie ma? Ta sama marka.
> Zresztą AFAIR ktoś już wspominał na grupie, że silencery
> hałasują po pewnym przebiegu.

No, skoro taki jest Twój tok rozumiowania to ja się poddaję i wymiękam
:))))))))
Nie podejmuję się dalszej dyskusji.

P.

24. Data: 2007-08-20 18:41:09

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Mon, 20 Aug 2007 08:27:39 +0200, name: Pietrek:

> No, skoro taki jest Twój tok rozumiowania to ja się poddaję i wymiękam
> :))))))))
> Nie podejmuję się dalszej dyskusji.

Jak długo masz swojego silencera? Nie napisałeś.
Gdybyś napisał, że używasz go już 5 lat i działa jak
nowy to bym nie dyskutował. Przejrzyj grupę - już się
przewinęło sporo ludzi którzy się na Electroluksie
przejechali.
Nie jestem zawistny, mam nadzieję że twój Silencer
posłuży ci jeszcze wiele lat, ale z drugiej strony
mam nadzieję, że jeśli się wkrótce wypnie - to że szczerze
o tym na grupie napiszesz :)

Pozdrawiam
Miroo

25. Data: 2007-08-20 21:22:00

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Miroo pisze:
> Nie jestem zawistny, mam nadzieję że twój Silencer
> posłuży ci jeszcze wiele lat, ale z drugiej strony
> mam nadzieję, że jeśli się wkrótce wypnie - to że szczerze
> o tym na grupie napiszesz :)
Dobra, to wy tutaj się spierajcie a ja tymczasem kupie sobie silencera i
będę mierzył jego dB co miesiąc (w warunkach laboratoryjnych) ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

26. Data: 2007-08-22 19:53:15

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Mon, 20 Aug 2007 23:22:00 +0200, name: BartekK:

> Dobra, to wy tutaj się spierajcie a ja tymczasem kupie sobie silencera i
> będę mierzył jego dB co miesiąc (w warunkach laboratoryjnych) ;)

O to to to.. Będziemy mieli miarodajne wyniki.
Ale proponuję większą próbkę 10-20 sztuk, kupione
w różnych miastach w różnych sklepach :P
Zrobisz to dla nas, grupowiczów? :)

Pozdrawiam
Miroo

ps. życzę wieloletniego bezproblemowego korzystania
w prawie zupełnej ciszy.

grzejnik - zamienione powrot/zasilanie
Szafy
Jak wyczyscic pralke ??
Ubezpiecznia domu po odbiorze od dewelopera [CROSSPOST]
projekt typowy jak to z tym jest?