Jaki odkurzacz bezworkowy ?

1. Data: 2007-09-09 10:49:42

Temat: Jaki odkurzacz bezworkowy ?
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce zmienic odkurzazc na bezworkowy
i widze, ze rozpietosc cen jest szeroka:
od 150zl do 2000zl i wiecej...

Czy za 300-400zl kupie porzadny odkurzacz bezworkowy ?
Jesli tak, to jaka marke / model polecacie ?

Czy te odkurzacze za 150-200zl tez moga byc dobre ?

2. Data: 2007-09-09 12:26:46

Temat: Re: Jaki odkurzacz bezworkowy ?
Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Q pisze:
> Chce zmienic odkurzazc na bezworkowy
A przejrzałeś(aś) archiwum tej grupy? Nadal chcesz bezworkowy?

> Czy za 300-400zl kupie porzadny odkurzacz bezworkowy ?
> Jesli tak, to jaka marke / model polecacie ?
> Czy te odkurzacze za 150-200zl tez moga byc dobre ?
Przy bezworkowym tyle można spieprzyć (patrz lg za ~400) ze nie
ryzykowałbym 150zł na jakąś twórczość radosną...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

3. Data: 2007-09-09 13:49:13

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

BartekK pisze:

> Przy bezworkowym tyle można spieprzyć (patrz lg za ~400) ze nie
> ryzykowałbym 150zł na jakąś twórczość radosną...

Jakie masz zarzuty wobec LG Cykinga ? Bo ja tylko jeden - glosna praca.

W.

4. Data: 2007-09-09 14:34:45

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Skrzypinski pisze:
> Jakie masz zarzuty wobec LG Cykinga ? Bo ja tylko jeden - glosna praca.
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_frm/
thread/5a2f558b3d8d68ce/5d49f4d9bc7e4561?lnk=st&q=lg
+bezworkowy&rnum=5&hl=pl#5d49f4d9bc7e4561

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2007-09-09 17:05:53

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przejrzałeś archiwum tej grupy? Nadal chcesz bezworkowy?

a te z filtrem wodnym ?
tez sa do bani ? :(
/ile trzeba wydac na dobry z filtrem wodnym ?

6. Data: 2007-09-09 21:28:19

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Q pisze:
> a te z filtrem wodnym ?
> tez sa do bani ? :(
> /ile trzeba wydac na dobry z filtrem wodnym ?
A to mnie już nie pytaj, bo nie posiadam takiego. Również były tutaj
opisywane wodne, jako bardzo fajne i bardzo niefajne. Ja się u siebie
nie zdecydowałem na taki - po prostu zbyt rzadko odkurzacz jest używany
(raz/dwa na tydzień?) żeby mógł stać z wodą w zbiorniku (zaśmierdła by
się). Więc każdorazowa wymiana wody, czyszczenie, płukanie itd - byłaby
zbyt wkurzająca w porównaniu do ilości "sprzątania właściwego" :)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

7. Data: 2007-09-10 06:50:23

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jesli tak, to jaka marke / model polecacie ?
>
> Czy te odkurzacze za 150-200zl tez moga byc dobre ?

Ja mam hoovera - przez 3 lata zepsuł się regulator siły ssania (naprawa 2
min - chyba cos standardowego). Jak dla mnie całkiem fajny.

8. Data: 2007-09-10 06:51:44

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się). Więc każdorazowa wymiana wody, czyszczenie, płukanie itd - byłaby
> zbyt wkurzająca w porównaniu do ilości "sprzątania właściwego" :)
To samo moge powiedzieć o odkurzaczu bezworkowym.
To papranie sie z pojemnikiem mnie denerwuje.
Mam taki model hoovera:
http://oferciak.pl/agd_99,wolnostojacy_180,odkurzacz
e_wolnostojace_225__46911,225.html

Kaseta ( pojemnik ) na brudy po jednym odkurzaniu cały brudny najlepiej umyć
do tego są 2 filtry na kasecie ( zmywalne), 1 filtr wlotowy do silnika (
zmywalny ), na koniec hepa 13 zmywalna oczywiście.
Kupa zabawy. po takim super sprzątanku jest super sprzątanie tego
ustrojstwa. Kosztował ok 2 lata temu 1300,- Na szczęście dostałem nie
kupiłem i nie mam dziury w sercu że wydałem mase kasy na taką zabawkę.
Finał jest taki że odkurzam workowym Philipsem ( papierowy worek wyrzucam i
z głowy).
Pzdr.
Qbanczyk

9. Data: 2007-09-10 14:22:03

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Oglądałam ostatnio program w którym pokazano, że odkurzacz bez workowy ma
mniejsza siłe ssania.

10. Data: 2007-09-10 18:38:25

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 10, 4:22 pm, c...@o...pl wrote:
> Ogl da am ostatnio program w którym pokazano, e odkurzacz bez workowy ma
> mniejsza si e ssania.

Mniejsz od? Cielaka? Strzykawki lekarskiej ? Czy czego? Bo na pewno
nie od odkurzacza z workiem, je li porównanie by o fair tj. urz dze o
podobnej mocy i podobnym zape nieniu pojemnika.

--
ZZ@private

(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Poszukiwane listwy podlogowe
Jaki opał do pieca kominkowego
Nowe Forum zapraszamy.
czym wyczyścić czarne kropki po muchach????