Jaki podklad?

1. Data: 2005-12-30 08:37:15

Temat: Jaki podklad?
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Jestem zielona jesli chodzi o podklady. Nigdy nie mialam czegos takiego.
Kiedys mamy probowalam sie pomalowac ale jakos mi to za bardzo nie szlo,
zacieki powychodzily wiec odstawilam to.
Stwierdzilam ze moze czas zaczac wiec powiedzcie mi jaki jest latwy do
rozprowadzenia dla kogos kto tego nie umie robic. Czym to sie rozprowadza?
palcami? gabka?
No i jakas dobra firma ale nie zeby beznadziejnie drogie bo jak sie okaze ze
mi nie pasuje zebym nie plakala. No i zeby mial duza game kolorow. Ostatnio
ladnie sie opalilam ale twaz mi juz pobladla wiec bym chciala jej kolorek
podciagnac do koloru plecow i dekoldu:)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-12-30 09:04:25

Temat: Re: Jaki podklad?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i zeby mial duza game kolorow. Ostatnio
> ladnie sie opalilam ale twaz mi juz pobladla wiec bym chciala jej kolorek
> podciagnac do koloru plecow i dekoldu:)

pierwsza lepsza drogeria i wbierasz ,ew.spojrz na wizaz.pl -do katalogu
wybierzesz cos od 10 do 200 zł.

podklad sprawdzaj na szyji i do jej odcieniu dobierz podkład,nigdy nie
sprawdzaj na rece .
p.

1. Data: 2005-12-30 09:36:38

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message

> pierwsza lepsza drogeria i wbierasz ,ew.spojrz na wizaz.pl -do katalogu
> wybierzesz cos od 10 do 200 zł.

Przeczytalam niektore recenzje ale sama nie wiem co wybrac. Bardziej mi
chodz o konsystencje.
Ktory bedzie sie najlepiej rozprowadzal? bo ja naprawde nie umiem tego
nakladac na twarz :)
Poza tym tam jest ich 150 prawie a ja bym z 10 nie wiedziala co wybrac. Co
dopiero z takiej ilosci. Moze jakis konkretny dobry dla poczatkujacych?
niech tez moze ladnie pachnie :)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-12-30 09:56:39

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytalam niektore recenzje ale sama nie wiem co wybrac. Bardziej mi
> chodz o konsystencje.

najlpeiej jakis plynny ktore mozna łatwo rozprowadzic ,najlepiej reka
ew.gabką -chociaz wgabke wiecej wchodzi niz na twarz.
z sredniopolkowców polecam loreal ,nie pamietam nazwy dokladnej ale taki
wtapiajacy sie w kolor skóry ,ladny pudrowy efekt.
popros o probki kilku -latwiej wybrac.
p.

1. Data: 2005-12-30 09:58:24

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę pani, takie rzeczy to tylko w Erze:-)

1. Data: 2005-12-30 10:43:26

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" napisał w wiadomości

> [...]
Ostatnio
> ladnie sie opalilam ale twaz mi juz pobladla wiec bym chciala jej kolorek

Dekol_T_u (to taki tutejszy konik:))
Jak chcesz poprawić kolor to lepiej kup samoopalacz albo krem brązujący.
Jeśli kupisz ciemny podkład to będzie to paskudnie wyglądać.
Technikę rozprowadzania musisz sobie wypracować sama - tu nie ma reguły i
każdy robi tak, jak mu wygodnie. Ja np nie potrafie rozprowadzić tego
palcami. Za Chiny. Nakładam punktowo na twarz a potem rozcieram gąbką. Jest
równo i bez maski.
Zacieki robią się przeważnie jak bierzesz za dużo podkładu. Gąbka ten
nadmiar zbiera, palce - nie.
Może na dobry początek wybierz sobie coś z niższej półki - Soraya, Lirene,
Vipera - zapłacisz max 20 zł i będziesz mogła sobie poeksperymentować.
Kolorów może nie mają za dużo, ale za to trzeba zdecydować, czy chcesz się
zmatowić, rozświetlić, czy co tam jeszcze:)

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-12-30 10:47:34

Od: "Lady Huncwot" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj z L'Oreal True Match, albo innym o rzadkiej konsystencji.
Chwilę wcześniej nałóż na twarz krem. Może być nawilżający, ochronny - jeśli
masz suchą cerę, ale na pewno nie krem matujący czy beztłuszcowy do tłustej
cery - na tych podkłady nie chcą się za bardzo rozprowadzać.
Nałóż trochę podkładu na wierzch dłoni i przenoś palcem na twarz, rozcierając:
- policzki: w kierunku od nosa na zewnątrz twarzy,
- nos: z góry na dół i lekko na boki,
- czoło: od środka na boki.

Z resztą ja tu się produkuję a w internecie jest sporo pokazów jak nakładać
podkład.
http://www2.lancome.com/_int/_en/catalog/product.asp
x?
prdcode=107113&CategoryCode=AXEMakeup^F1_Complexion^
F2_Com_FluidCounceal^F3_Co
m_Flu_Normal&vname=name&&

(wybierz: Application on Video, prędkość transmisji i otworzy się filmik).

Powodzenia - podkład to fajna rzecz :)

LH

1. Data: 2005-12-30 11:01:55

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dp3386$79i$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> m_Flu_Normal&vname=name&&
>
> (wybierz: Application on Video, prędkość transmisji i otworzy się filmik).

Podkład to fajna rzecz tylko niemiłosiernie brudzi np.czapki od wewnątrz
przy czole

1. Data: 2005-12-30 11:13:10

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał/a w

> Podkład to fajna rzecz tylko niemiłosiernie brudzi np.czapki od
> wewnątrz przy czole

Są podkłady, które nie zostawiają śladów.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2005-12-30 11:31:09

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dp343a$ik1$1@news.onet.pl>
Mir_Gdyr <m...@p...onet.pl> pisze:

> Podkład to fajna rzecz tylko niemiłosiernie brudzi np.czapki od
> wewnątrz przy czole

A jakiego używasz?
Teraz są takie podkłady, które w ogóle nie brudzą - ani czapki, ani golfów.
No chyba, że kładziesz tego dobrodziejstwa niesamowite ilości ;-)

--
PozdrawiaM

Re: Jakim kobietom do twarzy z "łysą" fryzurą?
Chwalę sole kąpielowe.
Gorset na duzy biust.
Cameleon
clinique - Co to było???