Jaki powinien być prezydent Warszawy?

11. Data: 2018-08-31 10:34:49

Temat: Re: Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 09:10:58 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Za parę lat - trzymaj się za litery. Pracujemy nad tym.
>
> --
> XL

Myślisz, że jak ktoś się waszym rozruchem nie interesuje to należy go traktować
przemocą? To jest powód, żeby się wami zainteresować, ale w odwrotny sposób
do tego, jaki byście chcieli. Przez te kilkaset lat (pokój westfalski)
wypracowano pewne kanony cywilizacji i konwencje savoir-vivre pozwalające
żyć obok siebie w sąsiedztwie bez większych kłopotów różnym plemionom ludzkim
nie posiadającym zbyt wiele wspólnego ze sobą w sensie kulturowym, wyznaniowym
i ideologicznym, a kto ten mir narusza, prędzej czy później odsuwany jest
od władzy (metodą pokojową lub nie) i traktowany jako podżegacz wojenny, nie
tylko w Europie. W ekstremalnych przypadkach (Norymberga, Ceausescu etc.) -
karany.

12. Data: 2018-08-31 16:37:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Myślisz, że jak ktoś się waszym rozruchem nie interesuje to należy go traktować
> przemocą?

A to ja gadam o grillowaniu??

--
XL

13. Data: 2018-08-31 20:01:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 16:37:27 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A to ja gadam o grillowaniu??

Mówiłem w sensie metaforycznym - protesty, stawianie przeszkód, grzebanie
w przeszłości, szukanie haków o podłożu obyczajowym, kryminalnym, majątkowym,
niekompetencji etc. czyli robieniu "polskiego piekła". Hajeczce też się
nazbierało mimo wielkiego poparcia, ale gruboskórna baba potrafiła wszystko
wytrzymać. A Patryk taki delikatny i grzeczny chłopak, przecież nawet jak
jeszcze nie miał okazji nabroić to go i tak gorole z Warsiaffki psychicznie
zamęczą. Taka przemoc jest o wiele gorsza od pałkarstwa i bojówkarstwa czyli
tego co się powszechnie z przemocą kojarzy.

14. Data: 2018-08-31 21:20:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamęczą. Taka przemoc jest o wiele gorsza od pałkarstwa i bojówkarstwa czyli
> tego co się powszechnie z przemocą kojarzy.

Delikatność i grzeczność to nie jest wyznacznik dupowatości. Da sobie radę
- delikatnie i grzecznie. Wystarczy, że nie okrada ludzi/Warszawy/Polski.
Wygląda na takiego, kto decydując się kandydować wie, co go czeka i stawi
temu czoła. I nic tu nie ma do rzeczy jego delikatność i grzeczność.
Wystarczy być W PORZĄDKU. Czego nie można powiedzieć o złodziejce Waltz.

--
XL

15. Data: 2018-08-31 22:31:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 21:20:31 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> temu czoła. I nic tu nie ma do rzeczy jego delikatność i grzeczność.
> Wystarczy być W PORZĄDKU. Czego nie można powiedzieć o złodziejce Waltz.

Diluj z tym, że warszawiacy raczej nie mieli złudzeń co do Hajeczki jak ją
wybierali... no nie wierzę, że nagle ze starych siemranców z dziada pradziada
zrobią się niebieskie jamiołki. Jaki ma pod górkę, bo jest z Oppeln i to
jest w ogóle pierwszy wskaźnik wątpliwości czy zostanie wybrany. A jeśli już,
to ferajna albo go zasymiluje albo zdołuje tak, że ledwie przetrwa kadencję.
Może liczyć zaledwie na elektorat słoików, nie na starych Warszawiaków.

16. Data: 2018-08-31 22:33:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 22:31:13 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> Może liczyć zaledwie na elektorat słoików, nie na starych Warszawiaków.

PS. Tam gdzie PiS zdobył przewagę w dużych miastach a jej nie miał, zawdzięcza
to mobilności jeszcze nie skonwertowanych słoików, a nie marazmowi starych
mieszczuchów.

17. Data: 2018-08-31 22:34:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to ferajna albo go zasymiluje albo zdołuje tak, że ledwie przetrwa kadencję.

Trudno dziś o dożywotnie stanowiska.

> Może liczyć zaledwie na elektorat słoików,

Nie lekceważyłabym.

> nie na starych Warszawiaków.

Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma.

--
XL

18. Data: 2018-08-31 22:52:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 22:34:34 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Trudno dziś o dożywotnie stanowiska.

> Nie lekceważyłabym.

> Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma.

Są, np. we Wrocławiu.
Stare pieniądze obojętnie z jakiego podłoża - czy ubeckiego czy akowskiego -
to głównie zagorzali platformersi. Często tacy, co za stalina byli katem
i ofiarą - dziś w II czy III pokoleniu trzymają się za ręce i krzyczą
KONSTYTUCJA. Absurd, tego młodzi nie rozumieją - myślą, że to jest chore.
Ale tam, gdzie nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Łączy ich
wszystkich trzymanie za skarpetą, w sejfach, w bankach etc. tylko dla swoich
i niechęć do finansowania parweniuszy.

19. Data: 2018-08-31 22:59:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PS. Tam gdzie PiS zdobył przewagę w dużych miastach a jej nie miał,

Właśnie! Nie miał - ale ma. I tego się trzymajmy.

> zawdzięcza
> to mobilności jeszcze nie skonwertowanych słoików, a nie marazmowi starych
> mieszczuchów.

Sam widzisz, jak wiele mogą słoiki. Wiesz, dlaczego? Bo tacy sami, albo i
lepsi Polacy, niż mieszczuchy. Pracują i rozwijają miasta, a za kilka lat
będą takimi samymi mieszczuchami - bo nie czarujmy się, większość
Warszawiaków w weekend jeździ do rodziny po zimioki :->
Tacy to Warszawiacy - ,,mieszczanie" w pierwszym czy drugim pokoleniu, no
bo ileż to lat minęło od rzezi Warszawy?

Wracając do klu - na wdzięczności słoików jak widać da się całkiem daleko
zajechać. Dlatego powtarzam: nie lekceważyłabym. Ci, co ją dotąd wszem i
wobec lekceważyli, POlegli. Sam piszesz - ,,tam, gdzie (...) jej nie miał" -
a oto ma! Więc co, jak, dlaczego? Jakiś dopust Boży?
Wy (przeciwnicy PiS) ciągle tkwicie w tym swoim matriksie, uważając, że
przewaga PiS to ,,tylko pomyłka" Polaków, po której wszak ,,już za momęcik"
przecież się ockną i znowu wybiorą tych, co ich mieli w dupie 8 lat!
Myślcie tak dalej jak najdłużej i czekajcie spokojnie. Ten wasz matriks i
ta arogancja wobec Narodu to idealne warunki dla PiS i tym łatwiej PiS
wygra po raz kolejny.

--
XL

20. Data: 2018-08-31 23:02:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkich trzymanie za skarpetą, w sejfach, w bankach etc. tylko dla swoich

Jak widać ,,młodzi" jednak wszystko świetnie rozumieją, skoro platformerstwo
pogonili.

--
XL

Sytuacja jest rozwojowa.
A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Jak Polacy Żydom pomagali.
Ciężka praca
jakim nas Pas stworzył?