Re: Jaki to krzak, a jaki najlepszy na żywopłot?

Data: 2009-04-12 13:23:51
Temat: Re: Jaki to krzak, a jaki najlepszy na żywopłot?
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:bf0fa5df-a740-4373-9655-044f58a60645@q9g2000yqc
.googlegroups.com...
>Znacie inne pomysły na żywopłot?
>Dziękuję za pomoc, pozdrawiam, Tomek

Ja mam od 2 sezonów (teraz idzie trzeci) irgę błyszcząca (cotoneaster
lucidus) - 34 mb żywopłotu. Po 1,5 roku w ziemi jest wysoka na ok. 40-50 cm,
już silnie rozkrzewiona na boki (mocno ją cięłam przez pierwsze dwa lata) i
w tym roku nie będę już jej tak przycinać, niech pójdzie w górę.
Wybrałam ją bo:
nie lubię tuj a lubię liściaste żywpołoty
szybko rośnie
wcześnie wypuszcza listki (na początku tygodnia już były) i późno je zrzuca
(koniec października)
przepięknie przebarwia jesienią liście na czerwono
Zdjęcia: wiosną & latem
http://www.kurowski.pl/pl/katalog.php?action=liscias
te&roslina=64&nazwy=2
jesienią http://basienka-kalia.blog.onet.pl/2,ID268240688,ind
ex.html

Jak chcesz mogę pójść do ogrodu i zrobić zdjęcie jak duże są krzewy u mnie
po 2 sezonach.

Pozdrawiam

Kaja