Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!

Data: 2003-10-04 16:25:06
Temat: Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!
Od: "Roj" <r...@k...pl>

> Poszukaj jeszcze wózków na stronie http://www.k-stefanski.com.pl/ może
> coś znajdziesz ciekawego.
Wózki od Stefańskiego widziałem byłem na prezentacji są fajne szczególnie
Exel ale niestety nie mają elektrycznie rozkładanego fotela a to dla mnie
bardzo ważne.

> Ja też startowałem w tym programie ale jeszcze nie dostałem
> odpowiedzi. Jaką cenę wpisałeś we wniosku (jeśli to nie tajemnica :))?
We wsniosku wpisałem cenę 20 tys. ale z tego co się dowiedziałem u nas
najwyższe dofinansowanie było 13 tys. (dolnyśląsk)

> Jaki masz czas na wybranie wózka?
Dostałem zawiadomienie w piątek a w środę mam podpisać umowę po czym mam
mieć 2-3 tygodni na zakup.

Pozdrawiam Sebastian