Jakie badania wykonać?

1. Data: 2011-06-18 05:16:01

Temat: Jakie badania wykonać?
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3-4 miesiące temu zmieniłem nieco swój sposób odżywiania i od tego
czasu straciłem na wadze ok. 10 kg. Teraz chciałbym sprawdzić czy nie
przyniosło to jakichś negatywnych skutków dla zdrowia i mam zamiar
zafundować sobie badania krwi. Jakie badania powinienem zamówić?
Zwykła morfologia czy coś jeszcze? A może coś jeszcze poza krwią?

2. Data: 2011-06-18 12:59:23

Temat: Re: Jakie badania wykonać?
Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zafundować sobie badania krwi. Jakie badania powinienem zamówić?
> Zwykła morfologia czy coś jeszcze? A może coś jeszcze poza krwią?

Ob
Morfologia
próby wąntrobowe
kreatyna
magnez ,potas ,wapń
badanie ogólne moczu

3. Data: 2011-06-18 13:19:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2011 07:16:01 +0200, Alek napisał(a):

> 3-4 miesiące temu zmieniłem nieco swój sposób odżywiania i od tego
> czasu straciłem na wadze ok. 10 kg.

A co zmieniłeś w swoim odżywianiu? - ciekawa jestem.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

4. Data: 2011-06-18 14:59:47

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> A co zmieniłeś w swoim odżywianiu? - ciekawa jestem.

W sumie nic wielkiego. Głównie wyeliminowałem oczywiste błędy.
Posiłki mniejsze ale częstsze (5 dziennie) i regularne (co 3 godziny),
ostatni na 3 godziny przed snem. Radykalne ograniczenie słodyczy, piwa
i przekąsek oraz podjadania między posiłkami. Zamiana zwykłego chleba
na razowy. Trochę więcej warzyw, mniej tłuszczu np. chleb nie
smarowany margaryną. Więcej picia - woda, zielona herbata, sok
marchwiowy. No i wybór żywności pod kątem kaloryczności, np. biały ser
zamiast żółtego czy pleśniowego, wędlina drobiowa zamiast wieprzowej
itp.

5. Data: 2011-06-18 18:16:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2011 16:59:47 +0200, Alek napisał(a):

> [...]
> i przekąsek oraz podjadania między posiłkami. Zamiana zwykłego chleba
> na razowy. Trochę więcej warzyw, mniej tłuszczu np. chleb nie

Margaryny to w ogóle jeść nie należy, nie tylko z powodu ograniczenia
tłuszczów.

> Więcej picia - woda, zielona herbata, sok
> marchwiowy. No i wybór żywności pod kątem kaloryczności, np. biały ser
> zamiast żółtego czy pleśniowego, wędlina drobiowa zamiast wieprzowej
> itp.

Bardzo mądrze tę dietę sobie zmieniłeś. Bo jeść trzeba, nie wolno się
głodzić.
A ćwiczyłeś fizycznie - oprócz wdrożenia diety?

6. Data: 2011-06-18 20:19:55

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2011 12:59:23 +0000 (UTC), Jacek Buda napisał(a):

> Ob
> Morfologia
> próby wąntrobowe
> kreatyna

KreatyNINA.

Pozdrawiam,
M.

7. Data: 2011-06-19 19:13:28

Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:itieha$1no$1@news.onet.pl...
> [...]
> wybór żywności pod kątem kaloryczności, np. biały ser zamiast żółtego czy
> pleśniowego, wędlina drobiowa zamiast wieprzowej itp.

Niezły jacarz z Ciebie.Zlikwidowałeś błędy żywieniowe i chcesz sprawdzić,
czy zmiany Cię nie zabiją ? To znaczy, czy zdrowe odżywianie Cię nie zabije
?
Czy jest coś co Cię niepokoi w tym wszystkim? Spadłeś z wagą poniżej normy?
Psot

8. Data: 2011-06-19 20:02:38

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psot" <p...@T...pl> napisał

> Niezły jacarz z Ciebie.Zlikwidowałeś błędy żywieniowe i chcesz
> sprawdzić, czy zmiany Cię nie zabiją ? To znaczy, czy zdrowe
> odżywianie Cię nie zabije ?

Robię to bez konsultacji z dietetykiem czy innym fachowcem, więc
mogłem nieświadomie jedne błędy zastąpić innymi. Np. nie zwracam
większej uwagi na kompozycję posiłków, skupiam się na jedzeniu
mniejszych ilości i unikaniu oczywistych bomb kalorycznych. Może więc
w diecie brakować czegoś ważnego co przy poprzedniej obfitości jednak
było dostarczane.

> Czy jest coś co Cię niepokoi w tym wszystkim? Spadłeś z wagą poniżej
> normy?

Zarówno przedtem jak i obecnie mieszczę się w normie wg BMI, ale to
bardzo nieprecyzyjne kryterium, widełki są bardzo szerokie - dla
mojego wzrostu to aż 25 kg. Mam subiektywne odczucie, że jestem trochę
słabszy niż przedtem. W sumie nie mam z czym iść do lekarza a badanie
chciałbym zrobić ot tak, dla upewnienia się że wszystko jest OK.
Zwłaszcza, że dawno tego nie robiłem.

9. Data: 2011-06-19 21:37:42

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ithcan$k3d$1@news.onet.pl...
> [...]
> badania krwi. Jakie badania powinienem zamówić? Zwykła morfologia czy coś

1. Ile masz lat?
2. Jaki masz tryb życia i zawód.
3. Co zmusiło Cię do niecozmienienia?
4. Zamiast 50 ważysz 40? Ile masz wzrostu?
5. Miałeś robione badania krwi przed niecozmienieniem?
6. Jakieś sporty/hobby?

Feromon

10. Data: 2011-06-22 08:12:13

Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2011 16:59, Alek pisze:
> [...]
> wybór żywności pod kątem kaloryczności, np. biały ser zamiast żółtego
> czy pleśniowego, wędlina drobiowa zamiast wieprzowej itp.

no rzeczywiście nic wielkiego...;)
mnie powoli pytają kiedy rodzę;) też taka "niewielka" zmiana pewnie by
mi na dobre wyszła, ale jakoś zabrać się nie mogę. Najbardziej szyneczki
wieprzowej oraz piwka i chipsów będzie brakować..:(

Gratuluje samozaparcia.

Co to za opatrunek?
Duhringa horoba: jelita-skura-jod
Dziwne zmiany skórne