Re: Jakie krzesło do kompa?

From: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jakie krzesło do kompa?
Date: Sun, 19 Nov 2006 09:37:05 +0100

> Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być wygodne, trwałe, w cenie do 500
> zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
> kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)

Nie podam konkretów niestety, ale pare spostrzeżeń. Miałem kilka krzeseł do
pracy.
Ostatnie z Profi-m, profilowane, jedno z tańszych, niestety IMHO gorsze od
poprzedniego. Profilowanie niewiele mi pomaga. Poprzednie było w formie
fotela, miękkie obicie, ale siedzisko z innego materiału niż zwykła gąbka.
Może je rozbiore - pokrowiec na zamek był.. Firmy nie pamiętam.
Stad wnioski :
- siedzisko nie może być bardzo miękkie, bo tyłek cięzszy opadnie na deskę i
nie o to chodzi.
- ciało nie powinno mieć styku z twardymi częsciami
- podłokietniik - lepsze miękkie niż twarde, długośc nie ma wielkiego
znaczenia, bo łokieć wypada blisko oparcia przy pisaniu. Regulacja
podłokietniów - przydatna, ale jakoś się obchodzę bez, mam 174 cm
- siedzenie w sklepie przez minutę nie jest dobrym testem, wiele wad
wychodzi po godzinie
- kółka - owszem są różne, ale nie demonizowałbym tego. Za to nóżki na
jakich są - uwaga niektórzy producenci dają sam plastik, jak pęknie to
tragedia. Unikaj najtańszych krzeseł.