Jakie mundurki wybrać?

21. Data: 2007-05-10 08:14:10

Temat: Re: Jakie mundurki wybrać?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:f1ujjp$8ec$1@news.dialog.net.pl...

> a dlaczego ?

Bo nie. A dzieci z Wrześni i studenci marcowi będą nam przykładem.

;-)
Agnieszka

22. Data: 2007-05-10 08:17:30

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message

> a dlaczego ?

Jak to, dlaczego? Bo każą. Wystarczający argument, żeby NIE nosić:)))
Anka

23. Data: 2007-05-10 10:52:05

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nie. A dzieci z Wrześni i studenci marcowi będą nam przykładem.

no swietny dojrzaly argument.

a moze dlatego ze i rodzicowm sie to nie podoba a wiadomo ze dzieciaki
zdanie wynosza z domu.
nie wiem doprawdy co wam przeszkadzaja te mundurki?
x lat temu tez sie nosilo i jakos nikt nie umarl i nie zostal pozbawiony
osobowosci/charakteru/wlasnego zdania.
to ze trzeba placic no coz za ksiazki tez trzeba ,zeszyty itp nie od
dzis wiadomo ze edukacji w polsce nie ma darmowej ,zreszta niczego nie
ma za darmo.
a jest co wspominac :tarcze na agrafki/rzepy,oberwane kolnierzyki i
przypalone zelazkiem plecy .
p.

24. Data: 2007-05-10 11:02:22

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> a jest co wspominac :tarcze na agrafki

U nas w budzie nie przeszło - woźny agrafkowiczów nie wpuszczał. Miałem
wtedy kurtkę dwustronną :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

25. Data: 2007-05-10 11:16:26

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no swietny dojrzaly argument.

Zaczerpnięty z wcześniejszych postów. Mi tam mundurki nie przeszkadzają :-)

Agnieszka

26. Data: 2007-05-10 12:03:03

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message
> Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Zaczerpnięty z wcześniejszych postów. Mi tam mundurki nie przeszkadzają
:-)

Ciekawe. Skoro w poprzednim ustroju mundurki nikomu nie przeszkadzały, to
dlaczego tak z nimi walczyliście?????? Po co były te dwustronne kurtki,
odpinane kołnierzyki, tarcze na agrafkach itp.? Trzeba było te mundurki i
tarcze nosić z dumą, i nie kombinować, skoro były takie fajnie. Dlaczego z
nimi wojowaliście?

Mnie mundurki przeszkadzają.
Nie przeszkadzałyby, gdyby wynikały z chęci dzieci do identyfikowania się ze
swoją szkołą. Ale to wymaga o wiele większych nakładów sił i energii ze
strony ministerstwa edukacji. Chęci do poniesienia tych nakładów nie widać.
Tym samym, mundurki niczego nie zmienią. Tu sprzężenie zwrotnie nie
zadziała. O ile szacunek do szkoły może kogoś skłonić do noszenia mundurka,
to nakaz noszenia mundurka nie wzbudzi szacunku do szkoły.
Anka

27. Data: 2007-05-10 12:05:36

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tarcze nosić z dumą, i nie kombinować, skoro były takie fajnie. Dlaczego z

Daruj sobie jasnowidztwo. Chodziłam w mundurku, miałam własnoręcznie
przyszytą tarczę oraz z dumą nosiłam tarczę "wzorowy uczeń". Co więcej wcale
nie uważam, żeby w związku z tym moje obecne życie było straszliwie
beznadziejne a psychika zwichnięta.

Agnieszka

28. Data: 2007-05-10 12:47:26

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wysocki napisał(a):
> Spinacz biurowy, @nn <a...@g...pl>!

> Prawidłowo. I co mu kto zrobi?

Ze szkoły jej przeciez jej wyrzucą ;p
Ania

--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

29. Data: 2007-05-10 12:53:08

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> a moze dlatego ze i rodzicowm sie to nie podoba
Jest dokładnie tak jak mówisz.
> a wiadomo ze dzieciaki zdanie wynosza z domu.
A to chyba dobrze, przynajmniej w wiekszości przypadków
> nie wiem doprawdy co wam przeszkadzaja te mundurki?
A ja nie wiem co sie Wam w nich podoba
> x lat temu tez sie nosilo i jakos nikt nie umarl i nie zostal pozbawiony
> osobowosci/charakteru/wlasnego zdania.
Od braku mundurka też.
> to ze trzeba placic no coz za ksiazki tez trzeba ,zeszyty itp
I to w zupełności wystarczy.
> nie od dzis wiadomo ze edukacji w polsce nie ma darmowej ,zreszta niczego nie
> ma za darmo.
> a jest co wspominac :tarcze na agrafki/rzepy,oberwane kolnierzyki i
> przypalone zelazkiem plecy .
Jakoś nie wspominam tego z radością.
Ania

30. Data: 2007-05-10 12:56:13

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tarcze nosić z dumą, i nie kombinować, skoro były takie fajnie. Dlaczego z

kurtki nie posiadalam
kolnierzyki odpinane byly po to aby je zmienic na czyste bez zmiany
samego mundurka.byla to tez swego rodzaju ozdoba.
tarcze na agrafkach zeby udowodnic nauczycelowi ze jest sie sprytnym :)
to byly takie szczeniackia proba sil i tak trzeba bylo je nosic a
zainponowac rowiesnikom ze nie nosi sie tarczy to bylo cos,byly to
rozgrywki wew.szkolne ,nie przypomniam sobie aby ktorys z rodzicow
narzekal na mundurki a za darmo tez ich nie dawali.

p.

Nawrot rotawirusa w ciagu 2 tygodni
gdzie jakis dobry serwis www o ADHD i Alergii ?
Problemy przed Komunią
Ciekawe zajęcia dla 4-latki,Warszawa
Wrażenia po Komunii?