Jakie mundurki wybrać?

81. Data: 2007-05-11 00:36:18

Temat: Re: Jakie mundurki wybrać?
Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kraty), braku zgody na pewne kroje (osławione gołe pępki, itp.). Później
> idziemy krok dalej i szkoły wprowadzają tarcze, niech to będą nowoczesne i
> zabawne "tarcze" - bandany, a może smycze z nazwą szkoły. A dopiero
> później, gdy towarzystwo się oswoi, gdy okaże się, że to nie jest problem i
> że część wręcz jest za, wprowadźmy w niektórych szkołach kolejne fragmenty
> umundurowania - koszulki i bluzy np. I tak, spokojnie krok za krokiem być
> może część uczniów uzna, że to fajnie mieć mundurek (mnie osobiście
> umundurowanie angielskie się podoba), a nie, że to przymus skoszarowania.

chcesz powiedziec, ze mlodziez juz jest na tyle zdegenerowana,ze
wprowadzenie jakiejs zasady do szkoly wymaga az takich podchodow?
chcesz powiedziec, ze mlodziez juz tak ma reguly gdzies, ze wprowadzenie
kolejnej musi odbywac sie stopniowo, zeby sie rodzice z dziecmi nie
zdenerwowali?
z tego co czytalam wyglad mundurkow ma byc ustalony na poziomie szkoly,
czy to znow rodzicom i dzieciom za malo? trzeba pomalutku, po cichutku,
bo inaczej "nie, i co mi zrobisz?"

iwon(K)a

82. Data: 2007-05-11 00:59:29

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie oznacza. Za to brak dystansu do samego siebie i brak poczucia humoru
> oznacza bardzo kruchy autorytet.

Nie kłóć się z nim, to nauczyciel, oni nie mają własnych poglądów.

Wojtek

83. Data: 2007-05-11 01:11:39

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie oznacza. Za to brak dystansu do samego siebie i brak poczucia humoru
> oznacza bardzo kruchy autorytet.

A propos mojej uwagi wcześniejszej, nauczyciele, to taka grupa zawodowa,
której trzeba dokładnie mówić co mają robić i broń boże pozwolić na
samodzielne myślenie, bo napewno coś spieprzą. A już najgorszą kastą wg mnie
są nauczyciele akademiccy. Ci poza wysokim mniemaniem o sobie, to kompletnie
nie myślą. A jak myślą, to o sobie. Każda próba zatrudnienia przeze mnie
nauczyciela akademickiego do trochę bardziej skomplikowanych spraw i
wymagających samodzielności kończyła się katastrofą.

Wojtek

84. Data: 2007-05-11 01:26:35

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kłóć się z nim, to nauczyciel, oni nie mają własnych poglądów.

czy wszyscy rodzice w Polsce prezentuja taki poziom?

iwon(K)a

85. Data: 2007-05-11 01:28:23

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nauczyciela akademickiego do trochę bardziej skomplikowanych spraw i
> wymagających samodzielności kończyła się katastrofą.

to dobrze trafiles. miranka jest nauczycielem akademickim :>>>>
(o ile mnie pamiec niemyli)

iwon(K)a

86. Data: 2007-05-11 02:14:32

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, Szerr <s...@g...peel>!

> Od utraty szacunku do nauczyciela już tylko krok do utraty szacunku do
> rodziców. A od utraty szacunku do rodziców już tylko krok do utraty
> szacunku dla człowieka w ogóle.

Kiedy w końcu dorośli zrozumieją, że na szacunek dziecka trzeba sobie
zasłużyć? ZA-SŁU-ŻYĆ. Agresja powoduje agresję, jeżeli ktoś tego nie
rozumie to nie powinien mieć jakiejkolwiek władzy nad kimkolwiek. Da
się nakłonić dziecko do wykonywania jakiejś czynności jeżeli dziecko
rozumie zasadność tej czynności, nie "bo tak", "bo jestem większy i
masz tak zrobić".

Chcesz żeby dzieci słuchały się ciebie, a za plecami i tak robiły to
co chcą, czy żeby słuchały i szanowały twoje zdanie bo rozumieją je?

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

87. Data: 2007-05-11 02:17:44

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl>!

> podobac, co nie oznacza, ze trzeba je lamac, szczegolnie zeby rodzic stal
> we froncie przeciwnym niz szkola, bo wtedy nie tylko szkola
> traci autorytet ale i na dluzsza mete on sam.

W tym przypadku praktyka zupełnie mija się z teorią.

88. Data: 2007-05-11 04:29:45

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2007 02:59:29 +0200, Wojciech Kulesza w wiadomości
<news:f20f5n$o94$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Nie kłóć się z nim, to nauczyciel, oni nie mają własnych poglądów.

Usiłujesz być nieuprzejmy, zbyt miałkie to jednak rozumowanie, byś mnie
zdołał nim obrazić.

--
Sz.

89. Data: 2007-05-11 04:38:20

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
.

> chcesz powiedziec, ze mlodziez juz jest na tyle zdegenerowana,ze
> wprowadzenie jakiejs zasady do szkoly wymaga az takich podchodow?

Nie podchodów, tylko najpierw zbudowania szacunku dla szkoły, podstaw do
tego, żeby dziecko mogło się ze szkołą identyfikować. Wtedy może nawet samo
zechce ten mundurek mieć.
Ale celem nadrzędnym jest identyfikacja, a nie mundurek. Bez niej nic nie
osiągniesz - ani mundurka, ani szacunku, ani trwałych zmian w zachowaniu.
Mundurek może być skutkiem tej identyfikacji, ale nie narzędziem do jej
osiągnięcia.
Anka

90. Data: 2007-05-11 04:44:36

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dobrze trafiles. miranka jest nauczycielem akademickim :>>>>
> (o ile mnie pamiec niemyli)

:)))))
Tak. Lektorką języka obcego. A jednak CAŁKOWICIE się z Wojciechem zgadzam.
Norma jest właśnie taka, jak pisze.
Anka

Nawrot rotawirusa w ciagu 2 tygodni
gdzie jakis dobry serwis www o ADHD i Alergii ?
Problemy przed Komunią
Ciekawe zajęcia dla 4-latki,Warszawa
Wrażenia po Komunii?