Jakie noze?

1. Data: 2001-08-22 03:27:29

Temat: Jakie noze?
Od: "Rafal Kubiak" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej witam,
tak sie stalo, ze prawie wszystkie nasze noze nadaja sie do wymiany i w
zwiazku z tym mam pytanie jakie zestawy (jakie i jakiej firmy) sa godne
polecenia? Bo przypuszczam, ze te z tvmarketow nie sa godne uwagi. Nie
chcialbym glupio oszczedzac.
z gory dzieki
pozdrowienia
Rafal Kubiak, Poznan

1. Data: 2001-08-22 06:32:09

Temat: Re: Jakie noze?
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Kubiak napisal

[...]

Ja ponad 5 lat temu kupilam noze szwajcarskie "Victorinox" (producent slynnych
scyzoryków :)). Pewnie 5 lat to za malo, by mówic cos o trwalosci, ale ja jestem
z nich w 100% zadowolona. Nie trzeba ich ostrzyc, ale nadal sa identycznie
ostre, jak kiedys. Nie musze chyba dodawac, ze nie rdzewieja, nie lamia sie,
trzonki nie odpadaja itp. Zaleta bylo to, ze nie trzeba bylo kupowac kompletu,
lecz wybrac sobie takie, jakie sie chcialo. Wada byla cena - teraz juz nie
pamietam (zreszta i tak nieaktualna), ale warto sie na nie rzucic :)
Maja

1. Data: 2001-08-22 16:10:02

Od: "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <p...@p...onet.pl>, "Rafal Kubiak"
<r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> zwiazku z tym mam pytanie jakie zestawy (jakie i jakiej firmy) sa godne
> polecenia? Bo przypuszczam, ze te z tvmarketow nie sa godne uwagi. Nie

Noz musi byc ostry innych wymagan zasadniczo nozom sie nie stawia.
Oczywiscie WMF leza lepiej w rece niz tradycyjne ale roznica miedzy WMF a
Gerlachem nie jest az tak wielka jak miedzy mercedesem a syrenka. A to, ze
narzedzia sie zuzywaja jest normalne. Moj ulubiony noz do miesa tez niedlugo
zniknie z przeostrzenia i bedzie mi go zal bo tyle juz lat go uzywam, ze
lezy w rece jak zaden WMF choc to najzwyklejszy Gerlach
Czarek

1. Data: 2001-08-23 06:18:49

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze jakie znam i mam od prawie 20 lat to:

ZWILLING J.A. HENKELS

Drogie sa bardzo ale warte tego.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-08-23 07:22:46

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel <o...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
> lecz wybrac sobie takie, jakie sie chcialo. Wada byla cena - teraz juz nie
> pamietam (zreszta i tak nieaktualna), ale warto sie na nie rzucic :)

A gdzie kupials te noze?

Marek

1. Data: 2001-08-23 08:38:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

">
> A gdzie kupials te noze?
>
> Marek

Dobre noze mozna czesto tanio dostac w Niemczech na wysprzedazach. Np. firmy
Justinus, to powidzmy nie Mercedes ale ... Opel. Jesli bedziesz za Odra
porozgladaj sie w duzych domach towarowych lub duzych sklepach meblowych.
Zmieniajac asortyment sklepy te czesto wysprzedaja za polowe ceny ustalonej
przez producenta.
Aha, nie radze myc nozy, szczegolnie tych laserowych w zmywarce do naczyn. Sole
tepia i sprawiaja pojawianie sie plam.

Irek

1. Data: 2001-08-23 09:18:46

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki <i...@w...de> wrote in message

> ">

> Dobre noze mozna czesto tanio dostac w Niemczech na wysprzedazach. Np.
firmy

Mialem na mysli Polske, za Odre z braku urlopu w tym roku sie nie
wybiore....

1. Data: 2001-08-23 10:37:22

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"> > >
> firmy
>
> Mialem na mysli Polske, za Odre z braku urlopu w tym roku sie nie
> wybiore....

Urlop? W Niemczech? Na jeden dzien do Berlina w zupelnosci wystarczy. Kurica nie
ptica, Niemcy nie zagranica. Chodzi o to, ze raz masz wiekszy wybor, a dwa, ze
znajac ceny zachodnich towarow w Polsce, to mozna czesto zwatpic. Zajdziesz do
kilku sklepow, porownasz ceny, potem napijesz sie Berlinskiego piwka z zielonym
lub czerwonym sokiem z "cukierniczki", mysli Ci sie rozjasnia i zdecydujesz.

Irek

1. Data: 2001-08-23 11:26:52

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zielonym
> lub czerwonym sokiem z "cukierniczki", mysli Ci sie rozjasnia i

Moze to i jest mysl, ale jakie zakupy trzeba by zrobic, zeby zysk na roznicy
cen zwrocil koszta podrozy...?

1. Data: 2001-08-23 13:38:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Kurica nie
> dwa, ze
> Zajdziesz do
> zielonym
> zdecydujesz.
>
> Moze to i jest mysl, ale jakie zakupy trzeba by zrobic, zeby zysk na roznicy
> cen zwrocil koszta podrozy...?

Marek, pomysl: jedziesz na zakupy polaczone z wycieczka
turystyczno-krajoznawcza, dobre piwo, CD po 12.99 DM, ktore w Polsce chodza po
50 zl, itp. ... no, jak za najgorszej komuny. Dasz sobie na wspominki i wrocisz
z takimi nozami, ze nikt Ci nie podskoczy. A zreszta, juz mam dosc tego
przekonywania. Nie chcesz od Fryca - idz na bazar - kup od Iwana.

Irek

Tarta owocowa "wiejska"
oliwa z pestek dyni
Sery na pizzę