Jakie ręczniki?

11. Data: 2010-07-23 11:23:30

Temat: Re: Jakie ręczniki?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
> bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
> ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
> brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w
> Polsce nie produkuje się już ręczników?

Wszystkim dziękuję za podpowiedzi. :) Ikeę mam na drugim końcu miasta,
więc najpierw przejrzę wszystkie podsunięte linki, może coś wybiorę.
Jeśli nie, to zaryzykuję z ręcznikami z Ikei.

Ewa

12. Data: 2010-07-23 11:42:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jul 2010 12:56:32 +0200, Jajek napisał(a):

> "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote in message
>
> To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ? Podziękowania
> dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.

Acotam, skoro już i ziarno, i węgiel, i cukier - to i ręczniki! A niedługo
to i chleb.
Będą mogli nam zamknąć gęby w każdej chwili zwykłym brakiem dostaw...

13. Data: 2010-07-23 12:06:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acotam, skoro już i ziarno, i węgiel, i cukier - to i ręczniki! A niedługo
> to i chleb.
> Będą mogli nam zamknąć gęby w każdej chwili zwykłym brakiem dostaw...

Zaczynasz hodować kozy?

14. Data: 2010-07-23 12:34:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jul 2010 14:06:23 +0200, Panslavista napisał(a):

> Zaczynasz hodować kozy?

I bawelnę :->

15. Data: 2010-07-23 12:39:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I bawelnę :->

Słabo!

Len, rzepak i słonecznik - oleje do jedzenia i jako paliwo - włókno z lny i
słonecznika na odzież i inne wyroby tkackie, słonecznik jest tak dobry jak
inne włókna z dodatkiem srebra - bakteriostatyczny.

16. Data: 2010-07-25 17:13:26

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-23 12:56, Jajek pisze:
> To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ?
> Podziękowania dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.
;)
Ikea czesc asortymentu wytwarza u nas w kraju m in mebelki.
Mozliwe wiec ze reczniki takze?
:D

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

17. Data: 2010-07-25 17:44:14

Od: "Jajek" <2...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

> ;)
> Ikea czesc asortymentu wytwarza u nas w kraju m in mebelki.
> Mozliwe wiec ze reczniki takze?

Ale zyski trafiają do Szwecji .

--
Radek

18. Data: 2010-08-01 10:58:57

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zyski trafiają do Szwecji .

A ty byś wolał by do Moskwy? Co to za komunistyczna gadka? A gdzie zyski
mają trafiać?

19. Data: 2010-08-01 21:00:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości grup dyskusyjnych:i33k1o$ch6$...@n...onet.pl...

> A ty byś wolał by do Moskwy? Co to za komunistyczna gadka? A gdzie zyski
> mają trafiać?
Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja-
kapitalistycznym.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

20. Data: 2010-08-01 23:16:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Aug 2010 23:00:41 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:i33k1o$ch6$...@n...onet.pl...

> Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja-
> kapitalistycznym.

Celne - do polowy zdania. Rosja nie jest kapitalistyczna, Rosja to
bezhołowie.

pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
Jaka lodówka na działkę?
Jaki odkurzacz do parkietu
JAK TAM TEN...
Części zamienne Junkers