Jakiego kleju użyć?

21. Data: 2010-12-28 14:28:28

Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
news:4d19e966$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
> Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
> kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym
> miejscu.
> Uszkodzeniu uległa ta część na której napisane jest miejsce zakupu
> samochodu.
> Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym
> jednak
> to naprawić.

Jeździć z tym nie warto, bo zgubisz tablice i koszty i kłopot będą większe.

Moze dodajmy, ze nowa ramka w najgorszym przypadku (tj. gdy nei chce Ci się
jechać do porządnego serwisu, gdzie moga dać za darmo) kosztuje między 7 a
20 zł (są tez takei za 30). Ja sobie sama 2 tygodnie temu wymieniłam, bo w
Norauto kazali mi czekac półtorej godizny (przed Świetami była kolejka do
serwisu).
Zajeło mi to (na mrozie) kilka minut, wliczając czas na poszukiwanie
śrubokręta, bo przygotowany zostawiłąm w kuchni na stole :-)
Dobrze mieć jednak ze sobą wcześniej przygotowany śrubokręt, a nawet
najlepiej 2: krzyżak (do odkręcania i przykręcania tablicy) i płaski (do
otwarcia klapki w tej ramce, ja wykorzystałąm pana przechodnia, bo płaskiego
nie miałam, a ramka była dosć mocno "zakleszczona" :-) wtedy czas sie skraca
i nei trzeba na mrozie przerzucac bagażnika w poszukiwaniu :-)

Jak masz piękne oczy to pana przechodnia (koło sklepu/serwisu) mozesz nawet
bardziej wykorzystać, panowie lubią sie poczuć potrzebni, ważni i męscy :-)
ja jestem Zosia-Samosia-Inżynier, wiec wolałam nie ryzykować rozczarowania,
że moje oczy juz nie są tak piękne jak pare lat temu ;-)

Powodzenia,

:-) Monika

22. Data: 2010-12-28 14:30:34

Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-28 15:12, uciu pisze:

> jedz tam gdzie kupilas auto i dostaniesz taką za free;-)

Czyli do któregoś z pmsowiczy? Ramkę (a nawet dwie) dostanie gratis, za
auto zapłaci gotówką z bankomatu rozładowanego kartą MasterCard. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

23. Data: 2010-12-28 14:33:44

Od: Jakub Tarczewski <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
> W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
> http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,45
4,3g,blister.html

W sprzyjających warunkach wytrzyma może parę godzin a może parę dni, do
pierwszego wstrząsu, zwłaszcza przy zmianach temperatury. Jeśli dobrze
identyfikuję plastik, z którego są robione te ramki, nie ma kleju który
trwale by toto skleił. Jedynym pewnym sposobem naprawy jest zespawanie,
czy zgrzanie. Oczywiście, mogę się mylić, ale tak w ogóle cyjanoakryl
średnio się nadaje do trwałego klejenia elementów narażonych na wpływy
atmosferyczne i zmiany temperatury; czasem nieźle trzyma, ale na ogół
niezbyt długo...

24. Data: 2010-12-28 14:40:53

Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
> i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?
> Albo raczej dawno nie korzystali?
> W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
> za cenę, która nie poraża?

W każdym jednym, który posiada takie ramki gdzie dokładnie widać adres,
nazwę etc.

kml

25. Data: 2010-12-28 15:08:48

Od: jerzu <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Dec 2010 15:01:56 +0100, "Ewa" <E...@...pl> wrote:

>W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
>za cenę, która nie poraża?

W dowolnym. Ramki pod tablice to reklama dla nich.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

26. Data: 2010-12-28 15:28:26

Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> męscy :-) ja jestem Zosia-Samosia-Inżynier, wiec wolałam nie ryzykować
> rozczarowania, że moje oczy juz nie są tak piękne jak pare lat temu ;-)

lol
rewelacyjny opis:P
co sie boisz ryzyka:) kto nic nie ryzykuje ten nic nie ma:) moglas sobie nie
odmrazac paluchow:)

27. Data: 2010-12-28 16:05:33

Od: mleko <m...@m...ml> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-12-28 14:43, Ewa wrote:
> Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
> kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym

Do ASO i to na lawecie.
Trol i taki ma poklask.

28. Data: 2010-12-28 18:22:24

Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

begin Ewa

> Bardzo proszę o rady.

Chyba trollujesz bo nie wierzę, żeby ktoś miał takie dziwne pomysły. A
jeśli nie, to absolutnie tego nie klej, rozpadnie się, zgubisz tablice i
będzie problem. Ramkę można dostać za darmo w co drugim serwisie albo
kupić za 2-10 zł.

--
ignorance is bliss

29. Data: 2010-12-28 18:23:07

Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

begin Ewa

> [...]
> korzystali?
> W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej za cenę,

Litości, przecież to jest dla nich reklama. Powinni jeszcze dopłacać.

--
ignorance is bliss

30. Data: 2010-12-28 18:25:43

Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

begin neoniusz

> Czy Weronika Styka to twoja siostra?

Hehe, trolling się udał. ;)

--
ignorance is bliss

pralko-usztywniacz
Opłacalność wymiany kotła gazowego.
Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
Rekuperacja i wentylacja przez komin
Wycięcie komina