Jakiś balsam ujędrniający... + polecam i nie GRATIS :)

1. Data: 2005-12-12 19:37:46

Temat: Jakiś balsam ujędrniający... + polecam i nie GRATIS :)
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

pojawiło się coś nowego w tym temacie? :) Potrzebny mi fajny balsam
ujędrniający do dolnej częsci ciała :) Powinien się przede wszystkich szybko
wchłaniac i nawilzac, miłoby było jakby ujędrnial i móglby ladnie pachnieć.
Cena do ok. 20zł.
Mi najbardziej odpowiadal Lirene biały ale chcialabym cos nowego. Myslalam
o:
- Garnier - nie pamietam koloru butli (żółta?) zdaje mi sie, że Kruszyna
pisala, że spoko ;]
- Dove ujędrniajacy
- Nivea ujedrniajacy Q10plus (krem czy balsam?)
Ktory bedzie odpowiedni?
Mialam serie Eveline i jest lipna, St.Ives - sredni, Avon (w tej wielkiej
niebieskiej butli) - w ogole lipa.

Żeby nie bylo nudy to mogę polecic krem wyszczuplająco-ujedrniajacy Soraya
z serii Beauty Kreator (ten w kwadratowym pudle co reklamowala Kozuchowska).
Pachnie megasuper, ladnie nawilza, wchlania sie i jest bardzo wydajny (tzn
ja go tylko na brzuch pakowalam ale i tak na dlugo starczyl).

Nie polecam za to balsamu do ciala Flos Lek (na popekane naczynka) -
konsystencja srednio fajna do tego zamiast nawilzac - wysuszal; kiszka.
W ogole to (nie wiem czemu :)) wydawalo mi się, ze flos lek robi dość
dobre kosmetyki (zwlaszcza jak na te cene) a sumie ostatnio czego nie
sprobuje to okazuje sie lekkim badziewiem (kompletnie nie podpasowal mi zel
pod oczy ze swietlikiem, ktory wszyscy tak chwala).

Mialam cos jeszcze pochwalic ale zapomnialam więc na tym poprzestanmy ;)
To ktory balsam? :)

Pozdrowka!
Ania

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAH0`1`( ````3S/___R'Y! $```$`+ ````"A`!$```+_C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#X9B!I0.D*"(JJBL]"[ES,54;#_Y>>P!GF*X*C[
#JSA:!9._
M)>UGZCFC-%34>+4VH;9CTY6%8J7;K_BL-&)96JYZ+0VWR$ E^TU];Z_ENCJ/
M!X:G9R581M@WEC@4. AW=\@UT[:'Z+0D,VE9:<EHMHD("4E'ZABG&0DDNHG:
MQ:=')NFYNAC;M=>Z`DC+&3>7YNO(Z_D;:UM,>S=Z2PP;/'R<F!J
4S&CHYQ?=
MFQPLC0G]UVG\!*?H#,:FQ6?2[(8Y+B>=SJX-['[X-%_/Q-_OCS$
IH,"!! L:
:/(@PH<*%#!LJ_ <QHL2)%"M:O(@Q8X8"`#L`
`
end

1. Data: 2005-12-12 22:51:49

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
szybko
> wchłaniac i nawilzac, miłoby było jakby ujędrnial i móglby ladnie

a może Loreal? NUTRILIFT (taka zielona butelka z dozownikiem), mleczko
przeciw wysuszaniu skóry + ujędrnianie. 250 ml. Cena w okolicach 20 zeta.

pozdr
Asiek

--
Grażynka: http://voila.pl/zayry

1. Data: 2005-12-17 11:07:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 12 grudnia 2005 20:37
użytkownik Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> - Garnier - nie pamietam koloru butli (żółta?) zdaje mi sie, że Kruszyna
> pisala, że spoko ;]

Co wy z tą Kruszyną? Można mi różne rzeczy wcisnąć, ale Garniera nie
pozwolę :)
Garnier żółty owszem, ujędrniał bardzo (to muszę przyznać), ale nie podszedł
mi kompletnie, bo:
- wałkował się drań
- zostawiał na skórze taką nieprzyjemną lepką warstwę
- miał strasznie - dla mnie - intensywny, cytrusowy zapach, a my kruszyny
lubimy wonie kadzidlano-orientalno-kanapowo-zimowo-misiowe :)
- skończył się piorunem
- miałam egzemplarz, który chyba był, hmmm, nadmiernie testowany i w
rezultacie butelka była wypełniona do połowy. To mnie ostatecznie
zniechęciło.
Słowem, Garniera używałam, ale nie polecam :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-12-18 11:48:54

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co wy z tą Kruszyną? Można mi różne rzeczy wcisnąć, ale Garniera nie
> pozwolę :)

Bo Kruszyna to wyrocznia :)
W koncu kupilam Dove bo byl w przecenie a ja jestem teraz biedna po tym
wstretnym oszustwie, ktorego padlam ofiara.
No ale ze tusz miec musze - to wczoraj kupilam i wreszczie mam Shocking na
rzesach :) I juz mnie nie bardzo obchodzi oryginalny czy nie - maluje fajnie
(i nawet obsluzyc sie nim potrafie!) tylko jeszcze musi przejsc test na
efekt pandy i bedzie gites.
Teraz jeszcze tylko potrzebuje nowy podklad i nie wiem czy decydowac sie
na Colour Adapt czy True Match (bo tej Sorayi ;) to sie jednak troche
obawiam... ;))
Bralabym Colour Adapt ale troszeczke za malo kryje...
Wczoraj probowalam sprawidzic w rossmanie odcienie True Match ale pani z
obslugi wypychala mnie swoim zadem i proby pochwycenia testera na nic sie
nie zdaly ;-/
Moze ktoraś wie, ktory odcien TM jest najbardziej naturalny?

1. Data: 2005-12-18 12:56:34

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> W koncu kupilam Dove bo byl w przecenie a ja jestem teraz biedna po tym
> wstretnym oszustwie, ktorego padlam ofiara.

Od początku coś mi śmierdziało..

> [...]
> (i nawet obsluzyc sie nim potrafie!) tylko jeszcze musi przejsc test na

To w końcu u kogo kupiłaś?
BTW trochę dziwne, że jest Ci obojętne czy oryginałem czy podróbą nie
wiadomo z czego maziasz obie koło oczu.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-12-18 13:56:27

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> To w końcu u kogo kupiłaś?

Kupilam na placu u jakiejs babki co miala full kosmetykow. Na moje oko
wyglądają jak te w sklepie ale ja nie potrafie odroznich podroby od
oryginalu chyba, ze zamiast L'Oreal bedzie Loreay albo cos takiego.
Zrobilam fotki tego tuszu, ktory mam (srednie wyszly ale postaram sie
zrobic lepsze) to moze ktoras z Was odgadnie czy podrobka czy nie...

> BTW trochę dziwne, że jest Ci obojętne czy oryginałem czy podróbą nie
> wiadomo z czego maziasz obie koło oczu.

Mnie tego typu kosmetyki nie uczulają i na ogol nie dzieje się nic
strasznego. Nie wiem czym w skladzie moze roznic sie podroba od oryginalu,
domyslam się tez, ze np. do podrobek nie dodaja cyjanku albo innych cudow
stąd az tak bardzo sie tym nie przejmuje (zwlaszcza, ze efekt jest taki
jakiego sie spodziwalam).

Pozdr
ANIA

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAB0`1`( !```3S/___R'Y! $```$`+ ````")`!$```+1C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#S[ 6(TFH)WD828H\RIO'$XQ+;L?/K,(_H,9@#4'KW'T')-#
M7U,8(!:ABU9T]0S.L%?@TNB,LK"]+LUJ_I'%5^2XS.:=AO"Z2Y6
MAKU/NXX=
MY[0"]R<X!YB7A6?&% 2&`JDVV+=G=4-GZ4A%69@(R+<9EA@9J<AY^6F*. I&
MI]JH&LBJYYFZ=RJ8RRG+6T5RPW66\R8Y["N%^E:V%6R)UB7*-34
]+=79H9*M
9O<W=[?T-'BX^_DQM?HZ>KK[.WN[N40``.P``
`
end

1. Data: 2005-12-18 18:23:18

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> strasznego. Nie wiem czym w skladzie moze roznic sie podroba od oryginalu,

No właśnie. To jest wielka niewiadoma :)

> stąd az tak bardzo sie tym nie przejmuje (zwlaszcza, ze efekt jest taki
> jakiego sie spodziwalam).

To najważniejsze, że Tobie odpowiada.
Powiedz mi czy zgłosiłaś to gdzieś, że zostałaś oszukana na Allegro?
Jestem po prostu ciekawa.

1. Data: 2005-12-18 19:23:53

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> To najważniejsze, że Tobie odpowiada.
> Powiedz mi czy zgłosiłaś to gdzieś, że zostałaś oszukana na Allegro?
> Jestem po prostu ciekawa.

Konsultuję się wlaśnie z moim prawnikiem w tej sprawie (serio)
Poza tym jestem w kontakcie z oszukanymi osobami, ktore z doswiadczenia
wiedzą co zrobić.

No a ten moj tusz wyglada tak:
http://blasphereion.w.interia.pl/tusz%20przod.JPG

i tyl opakowania:

http://blasphereion.w.interia.pl/tusz%20tyl.JPG

Umiesz juz nim malowac? :)

1. Data: 2005-12-18 19:33:00

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> Konsultuję się wlaśnie z moim prawnikiem w tej sprawie (serio)
> Poza tym jestem w kontakcie z oszukanymi osobami, ktore z doswiadczenia
> wiedzą co zrobić.

I bardzo dobrze!

> No a ten moj tusz wyglada tak:
> http://blasphereion.w.interia.pl/tusz%20przod.JPG

Mój był bez kartonika, ale ten wygląda chyba ok.

> Umiesz juz nim malowac? :)

Właśnie nie wiem od czego to zależy, że raz mi wychodzi, a raz nie.
Generalnie jak wyjdzie, to wygląda super, ale i tak wolałabym aby mniej
sklejał.
Bardziej przykładasz się do malowania bazą czy jednak tuszem? Czekasz aż
baza wyschnie, ja nie czekam może dlatego rzęsy się sklejają?

1. Data: 2005-12-18 20:52:50

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Mój był bez kartonika, ale ten wygląda chyba ok.
:) czyli jest szansa... :)

> Właśnie nie wiem od czego to zależy, że raz mi wychodzi, a raz nie.
> Generalnie jak wyjdzie, to wygląda super, ale i tak wolałabym aby mniej
> sklejał.
No to prawda,moglby troszke mniej sklejać - tzn. gdyby nie to, ze przez
ostatni miesiac malowalam rzesy resztkami 2000calorie to pewnie teraz po
L'Orealu rzesy nie wydawalyby sie az tak mocno pomalowane. Przyzwyczaje sie
i bedzie git.

> Bardziej przykładasz się do malowania bazą czy jednak tuszem? Czekasz aż
> baza wyschnie, ja nie czekam może dlatego rzęsy się sklejają?

Poki co to tylko wczoraj raz pomalowalam na spróbę ;) jedno oko. Tą bazą
to tylko tak na odwal przejechalam po rzesach ze 2-3 razy. Potem raz
grzebykiem (+ raz w kąciku oka). Wygladalo dosc fajnie.
Naprawde pięknie wyglądają rzesy po tuszu Clinique double volume ale
niestety tusz nie dla mnie bo ja macham rzęsami dużo częsciej niż wiekszosc
ludzi i juz po kilku h byłam pandą ;) Mam nadzieje ze ten L'Oreal bedzie ok
pod tym wzgledem. Jutro wyprobuje juz na powaznie :)

[allegro] Maxfactor Lasting Performance
czyszczenie prostownicy
Oklepany temat - allegro i perfumy
Depilacja taniej niż myślisz !!!