Jako że cisza po świętach ...

421. Data: 2010-04-08 15:34:08

Temat: Re: Jako że cisza po świętach ...
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Może. Mam jednak czasami wrażenie, że prawie bezbłędnie odczytuję jej
> intencje, chociaż sprytnie je ukrywa i zawsze ma ewentualne "wyjście
> awaryjne".

to tylko się wtrącę - w moim poczuciu dętka dotyczyła ewidentnie stanu
penisa.

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

422. Data: 2010-04-08 15:34:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

24-centymetrowymi? ;D

BTW wolałbym abyście wyjmowali swoje projekcje bardziej
z głowy, jak np tnr czy Redi, niż z innych części ciała.
Powaga. ;)

--
CB

Sad z jabłonkami.

423. Data: 2010-04-08 15:40:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2010 17:34:08 +0200, tren R napisał(a):

> Dnia 08-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> to tylko się wtrącę - w moim poczuciu dętka dotyczyła ewidentnie stanu
> penisa.

Ponieważ Twoimi odczuciami rządzą Twoje kompleksy. Tak jest zawsze.

424. Data: 2010-04-08 15:58:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-08 17:34, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> 24-centymetrowymi? ;D

Jak dobrze pryskane to czemu nie.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

425. Data: 2010-04-08 15:59:53

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 08-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> to tylko się wtrącę - w moim poczuciu dętka dotyczyła ewidentnie stanu
> penisa.

Dziękuję za głos poparcia udzielony z narażeniem własnego imidżu. ;)

Pewnie gdyby napisał o "dętce" ktoś inny, odebrałabym inaczej, a tak to
wychodzi na to, że jestem uprzedzona jednak.

Ewa

426. Data: 2010-04-08 16:12:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pryskane czy nie pryskane i tak najważniejsze przecież są
owoce z "ogonkiem". ;D

--
CB

427. Data: 2010-04-08 16:14:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za głos poparcia udzielony z narażeniem własnego imidżu. ;)
>
> Pewnie gdyby napisał o "dętce" ktoś inny, odebrałabym inaczej, a tak to

e tam, dębski się przemusza

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a jak się zaczynał świat to była noc czy dzień?

428. Data: 2010-04-08 16:37:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2010 18:14:43 +0200, tren R napisał(a):

> e tam, dębski się przemusza

Dziwię się nieobeznaniu niektórych z polskim językiem, gdzie powiedzenie
"być jak dętka". "być dętką" dotyczy ewidentnie szerokiego zakresu
sytuacji.

429. Data: 2010-04-08 18:38:05

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 08-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> e tam, dębski się przemusza

I staje dęba? ;)

Ewa

430. Data: 2010-04-08 20:00:33