Jako że cisza po świętach ...

81. Data: 2010-04-06 14:58:56

Temat: Re: Jako że cisza po świętach ...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hpfh4n$i3d$1@inews.gazeta.pl...

> zgubił,
> pewnie

> to niczego nie zmienia. Jest pijany. Dziecko to nie komoda. Rodzicom
> odbiera
> sie prawa rodzicielskie. Najwyzej sobie potup nozka jak Ci sie to nie
> podoba.
>
> i.

Politpoprawna Iwon(K)o- jeszcze nie mieszkamy w marksistowskich Stanach,
lecz w Polsce. Miejmy nadzieję, że i u was ludzie się otrząsną. Z tego, co
wiem- wiele stanów nie dało się jeszcze zsocjalizować. Jeśli jednak to się
uda- nastąpi nieuchronny upadek wspaniałej cywilizacji białego człowieka.
USA zdominują muzułmanie, zapędzając polit- poprawnych durniów do enklaw,
gdzie będą pozbawieni podstawowych praw. No ale czy Iwon(K)i to zauważą?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

82. Data: 2010-04-06 15:02:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że w przypadku jazdy po pijanemu gdybysmy chcieli działać w
> momencie popełnienia przestępstwa, to spraowdziłoby się to do zebrania
> trupów z jezdni...
>
> Stalker

Ejże- napewno? Gość jedzie kompletnie pijany- nikt do niego nic nie ma. Jak
kogoś zabije- dostaje 20 lat bez możliwości amnestii. Po kilku takich
wyrokach wielu ludzi zastanowi się, co robi. To wersja państwa prawa.

Wersja polska (i nie tylko): za to, że prowadzi po jednym piwie- może iść
siedzieć. I czasem jakiś sąd skaże go i posadzi. Jak zabije po alkoholu-
sądy będą wyrozumiałe dla pomrocznych jasnych i innych- dadzą mu coś w
zawiasach najwyżej.

Nie przyznasz racji?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

83. Data: 2010-04-06 15:05:40

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> gdzie będą pozbawieni podstawowych praw. No ale czy Iwon(K)i to zauważą?

potup sobie nozka...potup.

i.

84. Data: 2010-04-06 15:08:01

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ewo- 19 wiek owocował w naszej kulturze rewolucją przemysłową, potężnymi
> zmianami, które dziś często są uważane za wzorcowe. Wtedy powstał
> najsprawiedliwszy jak dotąd system gospodarczy: wolnokonkurencyjny
> kapitalizm. W 19 wieku picie alkoholu było tak popularne i powszechne, jak
> dziś picie herbaty. Raczej znalezienie kogoś, kto nie pił było
ewenementem.
> Po co to piszę? Ano - dorobiono piciu alkoholu zbyt wielką "gębę".
Dlaczego-
> [...]
> decydować o jego dziecku?
> Kolejan sprawa: to zabrzmiało dla mnie po prostu jak slogan, powaga:
> "Trzeźwość jest jednym z podstawowych czynników wychowania zdrowego
> dorosłego"
> Wiesz- alkohol jest w naszej kulturze, tradycji. Nigdy po alkoholu nie
> zachowywałem się agresywnie- wręcz przeciwnie. Moje dzieci widziały mnie
nie
> raz po alkoholu (raz na kilka miesięcy)- i czasem co dzień pijącego piwo-
> upalnym latem. Czy uważasz, że miało to na moje dzieci- na ich proces

tak samo sobie tlumaczycie pedofilie w kk?....moralnosc katola.

i.

85. Data: 2010-04-06 15:09:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> potup sobie nozka...potup.

Ależ po Tobie nie spodziewam się zrozumienia:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

86. Data: 2010-04-06 15:10:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wkurwia

-wziela-dziecko-na-

> tylko
> dyskutuje
>
> to zle odbierasz. :) to jest moje zdanie, takie samo jak Twoje. A z
> wyrokami
> sadow sie nie duskutuje, dlatego panie przedszkolanki byly "wladne" nie
> wydac dziecka. Czyli o czym tu dyskutowac.')

To jest Twoje zdanie. A mój odbiór jego sprowadza się do tego, co tam ono
wyraża poza kwestią zasadniczą. Jeśli coś komuś odbieramy za to co zrobił, i
jeśli nawet odbieramy tylko w swojej głowie i coś wirtualnego, czyli np.
honor, człowieczeństwo, czy jak w Twoim przypadku rodzicielstwo - to jak by
nie patrzył jest to własnie kara (w naszej głowie) dla tego kogoś :)
Dodatkowo na Twoją niekorzyść w obronie stanowiska że to nie sąd, działa
fakt iż nie pokusiłaś się o podanie w jakim kontekście nie są rodzicami,
podałaś tylko że nie są z zasadniczego punktu widzenia, oraz że ten
zasadniczy punkt widzenia to nie to samo co genetyka. Ewidentny wyrok na
podstawie emocji, którego nie idzie w żaden sposób uzasadnić nie odwołując
się do moralności (czyli kolejnego bytu wirtualnego) Żeby jednak za bardzo
od tematu nie odbiegać, panie sędzie czy sędziny cenię o wiele wyżej niż
przedszkolanki (oczywiście w teori - bo wiadomo ...w praktyce ładniejsza ma
być), zuch dziewczyny - i bandziorów do więzienia wsadzają ;))

Na post z powołaniem zaprosił
P.D.

87. Data: 2010-04-06 15:20:37

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ależ po Tobie nie spodziewam się zrozumienia:-)

juz ci kiedys pisalam, ze takich glupot jakie wypisujesz nigdy nie
zrozumiem. Nigdy. Mam nadzieje, ze sobie to zapamietasz, bo nawet pamiec ci
nawala w twoim ulomnym rozumku. Patrz mi Chiron na usta-
NIE ZROZUMIEM NIGDY CHIRONA, TAK MI DOPOMOZ CHIRONOWY BOG!

i.

88. Data: 2010-04-06 15:26:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-kwiecień-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tak. Jest z grupy mojego syna. Jakkolwiek by tych argumentów nie nazwać,
> jestem tego na 100% pewny ... i nie zachwieje tą pewnością nawet wynik testu
> kolegi trenera ;)

no patrz, ale ja teraz dopiero skumałem, że masz potomka.
to zachwiało twoim wizerunkiem.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

89. Data: 2010-04-06 15:28:40

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
by
> nie patrzył jest to własnie kara (w naszej głowie) dla tego kogoś :)

nie. To nie jest kara dla niego. To jest pomoc dla dziecka.
Nie traktuje tego w kategorii kary/nagrody. Bardziej dobra tego mniejszego
zaleznego od tego duzego.

> [...]
> podałaś tylko że nie są z zasadniczego punktu widzenia, oraz że ten
> zasadniczy punkt widzenia to nie to samo co genetyka.

tak. Genetyka jest imo na pukcie dalszym. Zasadniczosc rodzicielstwa
sprowazda sie do odpowiedzialnego i bezpiecznego wychowania (opieki w tym
momencie) dziecka. Pijany rodzic nie zapewni ani jednego ani drugiego.

>Ewidentny wyrok na
> podstawie emocji, którego nie idzie w żaden sposób uzasadnić nie odwołując
> się do moralności (czyli kolejnego bytu wirtualnego)

moralnosc jest bytem wirtualnym??

> [...]
ma
> być), zuch dziewczyny - i bandziorów do więzienia wsadzają ;))

juz pomijam kogo i kiedy, panie przedszkolanki molgy dziecko zatrzymac bo
maja ku temu prawo. Zuch dziewczyny :)

i.

90. Data: 2010-04-06 15:34:03

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no patrz, ale ja teraz dopiero skumałem, że masz potomka.
> to zachwiało twoim wizerunkiem.

Słabo czytasz między wierszami. Ja to wiem już od dawna. ;)

Ewa

przetestuj się grupowiczu!
KTO WIE?
WINA