Jarosław Kaczyński

1. Data: 2017-10-13 14:46:15

Temat: Jarosław Kaczyński
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

to prawdziwy mąż stanu, powinien spocząć na Wawelu, ale jeszcze nie teraz.

2. Data: 2017-10-13 18:12:00

Temat: Re: Jarosław Kaczyński
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> to prawdziwy mąż stanu, powinien spocząć na Wawelu, ale jeszcze nie teraz.

Niby ile razy i gdzie ma spoczywać? Tak sobie przenosić to można plecak, a
nie ciało tego wielkiego Polaka.

--
XL

3. Data: 2017-10-13 18:36:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2017 o 18:12, XL pisze:
> Niby ile razy i gdzie ma spoczywać? Tak sobie przenosić to można plecak, a
> nie ciało tego wielkiego Polaka.

Nie zrozumiałaś? Nie teraz, bo jeszcze nie pora umierać.

4. Data: 2017-10-13 20:04:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie zrozumiałaś? Nie teraz, bo jeszcze nie pora umierać.

AAAAAAAAAAAA!!!!
:-)

PS. Ale co? Umiera? Chory?

--
XL

5. Data: 2017-10-13 20:10:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2017 o 20:04, XL pisze:

> AAAAAAAAAAAA!!!!
> :-)
>
> PS. Ale co? Umiera? Chory?

Nie, tylko uważam że robi bardzo dużo dla Polski, więc historia powinna
go docenić.
Drugim Polakiem którego doceni historia jest Rydzyk - przełamał monopol
Michnika/Sorosa.

6. Data: 2017-10-13 21:30:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie, tylko uważam że robi bardzo dużo dla Polski, więc historia powinna
> go docenić.
> Drugim Polakiem którego doceni historia jest Rydzyk - przełamał monopol
> Michnika/Sorosa.

Oczywiście, że tak! Stąd na niego taki pisk i jazgot.

--
XL

7. Data: 2017-10-15 05:08:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 października 2017 20:10:26 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Nie, tylko uważam że robi bardzo dużo dla Polski, więc historia powinna
> go docenić.

pewnie, pewnie.
tylko zauwaz, ze o swego sp. brata Lecha bardzo umie sie upomniec,
a zabojstwo Leppera malo go interesuje. wielkosc, a Wielkosc,
to tez roznica.

tak tylko, z całym naprawdę szacunkiem, chciałem zauważyć.

jacek

8. Data: 2017-10-15 10:23:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> pewnie, pewnie.
> tylko zauwaz, ze o swego sp. brata Lecha bardzo umie sie upomniec,
> a zabojstwo Leppera malo go interesuje.

Brat był Prezydentem RP. Nie był MOIM bratem, a też się o Niego upominam.
:->

Od kogoś trzeba zacząć. Od najwazniejszych. Potem - śmierć najważniejszych
dowódców sił lotniczych w katastrofie Casy, gen. Petelickiego, Leppera i
wielu wielu innych:

http://forum.echodnia.eu/11-tajemniczych-smierci-tra
gedia-smolenska-to-nie-tylko-96-ofiar-delegacji-do-k
atynia-to-takze-tajemnicze-smierci-osob-z-tragedia-z
wiazanych-t188205/

--
XL

9. Data: 2017-10-15 23:43:43

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:
> to prawdziwy mąż stanu

Obiektywnie? Może w 60%.

Do najlepszych w historii brakuje mu ze 40%.

Może dobić wyżej, ale to mało prawdopodobne.
Brak rozliczenia SKOKów, wał w KGHMie, pomniejsze mikroszwindelki,
markowanie/pozorowanie działań.

Brak w PL alternatywy dla kaczorów, niby są inni ideowcy, ale
są mało sprytni i kaczora nie przeskoczą.

10. Data: 2017-10-16 00:40:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Obiektywnie? Może w 60%.
>
> Do najlepszych w historii brakuje mu ze 40%.

Oczywiście! Do Churchilla czy Żelaznej Lady mu daleko - ale jak się nie ma,
co się lubi, to się lubi, co się ma. Na polskie uwarunkowania wystarczy.

> [...]
> markowanie/pozorowanie działań.
>

> Brak w PL alternatywy dla kaczorów, niby są inni ideowcy, ale
> są mało sprytni i kaczora nie przeskoczą.

Nie chodzi o spryt - chodzi o pragmatykę.

--
XL

Dziś rocznica Fatimy
I nagle muzułmanie stali się mili
Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!