Re: Jedzenie

1. Data: 1999-12-22 22:26:58

Temat: Re: Jedzenie
Od: k...@k...net.pl (Kyniu) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Dec 1999 00:11:49 GMT, "Ajschylos" <a...@s...pl> wrote:

>Honor mój uratował ówże profesor B-B wręczjąc mi piękne
>pałeczki z kolekcji swoich orientaliów, którymi
>rozprawiłem się z karpiem w trzy chwile. :-)))

Czy mozna sie do Ciebie zapisac na korepetycje z poslugiwania sie paleczkami ???
Bo w chwili obecnej idzie mi to dosc niezrecznie.

Kyniu

* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* | ' < || | ' \| | || | k...@k...net.pl *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *

1. Data: 1999-12-22 22:34:31

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna sie do Ciebie zapisac na korepetycje z poslugiwania sie
paleczkami ???
> Bo w chwili obecnej idzie mi to dosc niezrecznie.

I ja, i ja tez chce :))))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 1999-12-22 22:42:09

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Czy mozna sie do Ciebie zapisac na korepetycje z poslugiwania sie paleczkami
>???
>Bo w chwili obecnej idzie mi to dosc niezrecznie.

to kwestia czasu. Zacznij uzywac paleczek przy kazdej okazji jaka napotkasz,
po jakims czasie bedziesz jadl nimi jakbys w Chinach sie urodzil.

1. Data: 1999-12-22 23:10:05

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Dec 1999, Przemyslaw Koziarski wrote:

> paleczkami ???
>
> I ja, i ja tez chce :))))

Nie żebym się chwaliła, ale niedawno miała okazję po raz pierwszy
posługiwać się pałeczkami i w ciągu jednego posiłku się jako tako
nauczyłam. Mimo oporów :-)

Zuzanka
--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 1999-12-23 14:16:46

Od: k...@k...net.pl (Kyniu) szukaj wiadomości tego autora

On 22 Dec 1999 22:42:09 GMT, e...@a...com (Evajp) wrote:

>to kwestia czasu. Zacznij uzywac paleczek przy kazdej okazji jaka napotkasz,
>po jakims czasie bedziesz jadl nimi jakbys w Chinach sie urodzil.

Tak tez robilem i sadzilem ze idzie mi calkiem niezle, do czasu jak zobaczylem
rodzinke japonczykow ktora zasuwala nimi jakby sie palilo. Wiem ze takiej wprawy
dlugo nie osiagne, ale mam wrazenie ze moja technika jest bledna i dlatego nie
robie postepow.

Kyniu

* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* |__/ *