Re: Thermomix-slyszeliscie?

1. Data: 1999-12-22 22:26:56

Temat: Re: Thermomix-slyszeliscie?
Od: k...@k...net.pl (Kyniu) szukaj wiadomości tego autora

>Surowki: wrzucasz obrane warzywa - < 10 sek.
>Salatki: skladniki do srodka - <10 sek.

I jak one smakuja - pewnie otrzymujemy mieszanke o konsystencji przecieru dla
niemowlakow - a jak ja lubie miec cos pokrojone w plasterki, jeszcze cos innego
w kostke a jeszcze cos starte na wiorka.

>Soki ze wszystkiego (owocow i warzyw) <15 sek.

Soki czy raczej przeciery.

>Zupy: zrobi kazda: wrzucasz, nastawiasz i gotuje sam. Nie pilnuj go!

Hmmmmm ??? A jakis przykladowy przepis mozna prosic.

>Zasmazana kapusta: wrzucasz, wlaczasz i masz wolne

Musi byc paskudna - to trzeba z wyczuciem, na patelce, tak zeby byla faktycznie
zasmazana, ale nie przypalona.

>Karp w galarecie (albo kura, ozorki, zimne nozki itp): ukladasz wszystko i
>wlaczasz TM21. Nie pilnuj go!

Dziwne. A jak tam wlozyc calego karpia. Zreszta "ukladam i wlaczam" to mozna
powiedziec o polmisku i lodowce. Bo cala sztuka w przygotowaniu karpia, zalewy,

Wolalbym konkretne przepisy i ewentualnie zdjecia potraw uzyskanych w ten
sposob.

Kyniu

* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* | ' < || | ' \| | || | k...@k...net.pl *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *

1. Data: 1999-12-22 22:36:23

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolalbym konkretne przepisy i ewentualnie zdjecia potraw uzyskanych w ten
> sposob.
>
> Kyniu

Wiesz, to chyba nie musi smakowac. To ma byc szybko:)) Dla takiej
niedorobionej pani domu :))))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 1999-12-30 17:05:02

Od: Aneta Reluga <a...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemiła osoba, chcąca być znana jako Michał B,
napisała w wiadomości <83smuk$iv4$3@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:

> Ostroznie Przemku! Dotychczas Twoje posty byly w kulturalnym tonie.
> Wlasnie powaznie obraziles wiele pan domu korzystajacych z thermomixa.

Ostrożnie Przemku! Bo jak niedorobiona pani domu się obrazi, to
przydzwonienie thermomixem na pewno bardziej boli, niż przydzwonienie
starą swojską patelnią :)))
Z noworocznymi życzeniami thermomixa owiniętego w pierzynkę -
An.
--
a...@s...kkiem.mech.pg.gda.pl | "Ta krowa była wymierzona we mnie!"
---------------------------------' (Agent F. Mulder)

1. Data: 1999-12-30 17:31:22

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostrożnie Przemku! Bo jak niedorobiona pani domu się obrazi, to
> przydzwonienie thermomixem na pewno bardziej boli, niż przydzwonienie
> starą swojską patelnią :)))

Jak juz wczesniej pisalem, nie chcialem nikogo obrazic. Po prostu zle
dobralem slowo. Trafniejsze by bylo , ze dla leniwych itp. Ale tak wyszlo.
A co do patelni.... chyba by byla jednak bardziej skuteczna :))))

Dzieki za zyczenia. Tobie rowniez wszystkiego najlepszego .

Przemyslaw Koziarski

Re: Camembert i Brie...
Re: Thermomix-slyszeliscie?
Re: Camembert i Brie...