Re: Thermomix-slyszeliscie?

1. Data: 1999-12-22 19:27:34

Temat: Re: Thermomix-slyszeliscie?
Od: "didi" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>- mnie chodzi o cwany
> sposób wykorzytywania grupy przez przedaż obwoźną !!!

[ciach]

Wiwat ostry!

Wszyscy jestesmy mimowolnymi (?) uczestnikami prezentacji Thermomixa.
A gdzie kartka "akwizytorom dziekujemy"?

didi - nowa, ale wierna grupowiczka.

1. Data: 1999-12-23 13:42:13

Od: "Michał B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

didi napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...
>Jestem przeciwna wszelkim produktom sprzedawanym w ten sposob. Dlaczego?
>Poniewaz wszystko z czym sie do tej pory spotkalam pojawialo sie predzej
czy
>pozniej w normalnym handlu za duzo nizsza cene. Produkt przedstawiany na
>prezentacji nie ma wad,a dowiadujemy sie o nich po wywaleniu slusznej
sumki.

Kto Cie tak oszukal? Firma Vorwerk? Jezeli tak to przedstaw wady produktu,
ktory kupilas od Vorwerka. Ja nie twierdze, ze thermomix nie ma wad! Ja po
prostu jestem ciekaw jakie one sa i myslalem, ze inni uzytkownicy mi to
powiedza na tej liscie. Po to wyslalem pierwszy post.

>Prosisz o opinie? A po co, skoro kazdy kto wyrazi niepochlebna zostaje
>zasypany postami ktore tak naprawde nic nowego nie wnosza. Przyklad? - Na
>zarzut, ze salatki sa rownomiernie przemielone nie odpowiadasz, tylko
[ciach]
To proste. Moja zona od dawna robi salatki i surowki TYLKO w thermomixie i
nie zauwazylem jakis nieprawidlowosci. A to, ze salatki nie sa rownomiernie
pokrojone to nie byl zarzut (jak piszesz) tylko przepuszczenie. cyt "I jak
one smakuja - PEWNIE otrzymujemy mieszanke..... ". To nie jest zarzut ani
wykazanie wady.
Zreszta co tu odpowiadac na "zarzuty" w stylu: "Alez to musi byc paskudne".
itp

>odbijasz paleczke broniac "pan domu" rzekomo dotknietych postem Przemka
>Koziarskiego. Ktos powiedzial "nie wart swojej ceny", a Twoja odpowiedz to
>raport o cenach urzadzen kuchennych.

A jak inaczej proponujesz okreslic wartosc jakiegokolwiek dobra. Porownujac
ja z wartosciami innych dobr substytucyjnych, lub do sumy wartosci
czesciowo-substytucyjnych. No chyba nie poprzez sumowanie wartosci
pierwiastkow chem. uzytych do prudukcji?

>Poza tym w pierwszym poscie do ktorego
>mnie odsylasz sugerujesz (o ile mnie pamiec nie myli) pomoc w zdobyciu tego
>"wspanialego" urzadzenia, wiec nie jest to chyba az tak bezinteresowne.
>Zmien subject na: "Thermomix-MUSISZ go polubic".

Od poczatku tego watku NIC i NIKOMU nie sugerowalem. Deklarowalem pomoc w
zdobyciu informacji i urzadzenia - to FAKT. Uwazasz, ze gdybym napisal np.:
"Zastanawiam sie czy kupic ... " to byloby bardziej w porzadku wzgledem
grupowiczow?

Pozdrawiam
Michal B...@p...onet.pl

1. Data: 1999-12-23 14:25:00

Temat: TM21-Proba podsumowania (bylo:Thermomix-slyszeliscie?)
Od: "Michał B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

didi napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...
>Zmien subject na: "Thermomix-MUSISZ go polubic".

Zreszta znajdz mi prosze posrod tych licznych postow, ktore na te liste
trafily, wady thermomixa.
Ja znalazlem:
Kontakt : Trzy thermomixy roznie grzaly.
Zaciekawilo mnie to! Mam nadzieje, ze udalo mi sie pomoc. Na marginesie,
Kontakt: Jak to sprawdzales? Sprawdzil bym u siebie? Dziala juz OK?
Przemek K: Grudki w lodach. No coz! Ktos, kto je robil po prostu musial cos
schrzanic bo to sie nie zdaza. Sczerze zdziwilo mnie, ze ten kto robil te
lody dodawal zamrazona wode. Moze dlatego?
Przemek K: Nie ma go w sklepach (najwieksza wada)

No i oczywiscie za drogo, za drogo, za drogo...

Jezeli cos mi umknelo - sorry - sprostuj koniecznie!

De facto przyznasz, ze rzeczywistych WAD URZADZENIA nie bylo zbyt wiele
raczej watek skierowal sie w kierunku ceny i sposobu dystrybucji, ktory -
okazuje sie - wielu osobom nie odpowiada.
To tez cenna informacja, ale troszke nie na ta grupe. Wiesz, to ciekawe bo
np Ostry na pytanie czy szybkowar Zeptera jest bezpieczny tez odpowiedzial
podobnie: ze nie bo duzo kosztuje. (!)
Tyle! Ida swieta! Czas zgody i podania rak.
Ja zaraz wylaczam kompa i prawdopodobnie wlacze go w 2000 r. (wowczas na
ewentualna polemike odpowiem). Do tego czasu bede jadl rybe, jezdzil na
nartach i popijal szampana.

Wszystkiego najlepszego i wesolych Swiat wszystkim grupowiczom.

Michal B...@p...onet.pl

PS. Propozycja na nowy rok:
Jezeli ktos z grupowiczow ma jakis ciekawy przepis na thermomix to nie dajmy
sie zakrzyczec. Proponuje nawet przyjecie standardu aby temat zaczynac np.
"TM21 - zupa ze swiezego ogorka". Nie powinno to nikogo draznic, a mysle ze
warto by bylo sie przepisami troszke powymieniac bo nic nie jest tak tworcze
jak ludzka inwencja! Sam postaram sie cos ciekawego przygotowac. Co Wy na
to?

1. Data: 1999-12-30 16:59:49

Od: Aneta Reluga <a...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemiła osoba, chcąca być znana jako Michał B,
napisała w wiadomości <83smue$iv4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>:
> didi napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...

> Popieram znak zapytania przy slowie "mimowolnymi". Trafilas w sedno!
> Polecam Ci przeczytanie pierwszej wiadomosci tego watku. Jest tam prosba o
> opinie. A jaka opinie o thermomixie wyrazil Twoj post?

Żeby nie święta i nadchodzący Nowy Rok, to opinia o tym urządzeniu
brzmiałaby: "Spadaj tam, gdzie Twoje miejsce".
Ale że nie zwykłam wyrażać swej opinii w tak dresiarski sposób, to
powiem tylko, iż nie masz tu co robić. Spróbuj na pl.test. Tam
nikt Ciebie nie pogoni.
Jak już przedmówca zauważył - to jest pl.rec.kuchnia, a nie
pl.soc.psychologia.wciskactwo. A od ankiet jest grupa socjologiczna
w hierarchii pl.
An.
--
a...@s...kkiem.mech.pg.gda.pl | "Ta krowa była wymierzona we mnie!"