Re: Thermomix-slyszeliscie?

From: "Michał B" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Thermomix-slyszeliscie?
Date: Thu, 23 Dec 1999 14:42:13 +0100
<83atkb$p21$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <83b4bv$4kj$1@sunsite.icm.edu.pl>
<nFl64.64306$Oo3.1480429@news.tpnet.pl>
<83cvc0$e3q$1@aquarius.webcorp.com.pl> <83d26q$2h1$1@sunsite.icm.edu.pl>
<83deql$g5r$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <83dgqo$g6t$1@sunsite.icm.edu.pl>
<Yuy64.67224$Oo3.1547758@news.tpnet.pl>
<3...@e...chem.pg.gda.pl>
<83nmuv$hdc$5@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <83o9e5$cl2$1@flis.man.torun.pl>
<vCP74.78852$Oo3.1810599@news.tpnet.pl> <83pkgq$q0o$1@flis.man.torun.pl>
<3...@n...astercity.net> <83smue$iv4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
<3...@n...astercity.net>

didi napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...
>Jestem przeciwna wszelkim produktom sprzedawanym w ten sposob. Dlaczego?
>Poniewaz wszystko z czym sie do tej pory spotkalam pojawialo sie predzej
czy
>pozniej w normalnym handlu za duzo nizsza cene. Produkt przedstawiany na
>prezentacji nie ma wad,a dowiadujemy sie o nich po wywaleniu slusznej
sumki.

Kto Cie tak oszukal? Firma Vorwerk? Jezeli tak to przedstaw wady produktu,
ktory kupilas od Vorwerka. Ja nie twierdze, ze thermomix nie ma wad! Ja po
prostu jestem ciekaw jakie one sa i myslalem, ze inni uzytkownicy mi to
powiedza na tej liscie. Po to wyslalem pierwszy post.

>Prosisz o opinie? A po co, skoro kazdy kto wyrazi niepochlebna zostaje
>zasypany postami ktore tak naprawde nic nowego nie wnosza. Przyklad? - Na
>zarzut, ze salatki sa rownomiernie przemielone nie odpowiadasz, tylko
[ciach]
To proste. Moja zona od dawna robi salatki i surowki TYLKO w thermomixie i
nie zauwazylem jakis nieprawidlowosci. A to, ze salatki nie sa rownomiernie
pokrojone to nie byl zarzut (jak piszesz) tylko przepuszczenie. cyt "I jak
one smakuja - PEWNIE otrzymujemy mieszanke..... ". To nie jest zarzut ani
wykazanie wady.
Zreszta co tu odpowiadac na "zarzuty" w stylu: "Alez to musi byc paskudne".
itp

>odbijasz paleczke broniac "pan domu" rzekomo dotknietych postem Przemka
>Koziarskiego. Ktos powiedzial "nie wart swojej ceny", a Twoja odpowiedz to
>raport o cenach urzadzen kuchennych.

A jak inaczej proponujesz okreslic wartosc jakiegokolwiek dobra. Porownujac
ja z wartosciami innych dobr substytucyjnych, lub do sumy wartosci
czesciowo-substytucyjnych. No chyba nie poprzez sumowanie wartosci
pierwiastkow chem. uzytych do prudukcji?

>Poza tym w pierwszym poscie do ktorego
>mnie odsylasz sugerujesz (o ile mnie pamiec nie myli) pomoc w zdobyciu tego
>"wspanialego" urzadzenia, wiec nie jest to chyba az tak bezinteresowne.
>Zmien subject na: "Thermomix-MUSISZ go polubic".

Od poczatku tego watku NIC i NIKOMU nie sugerowalem. Deklarowalem pomoc w
zdobyciu informacji i urzadzenia - to FAKT. Uwazasz, ze gdybym napisal np.:
"Zastanawiam sie czy kupic ... " to byloby bardziej w porzadku wzgledem
grupowiczow?

Pozdrawiam
Michal B...@p...onet.pl