Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...

Data: 2009-10-12 22:21:50
Temat: Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
Od: glob <r...@g...com>

Paulinka wrote:

> Ja mam stosunek do KK ambiwalentny. O XL i Robakksie wypowiadać się nie
> będę, bo po co?
> Dla niej jestem głupią cipą, dla niego dzieckiem neo.
> Mówi się trudno.
>

> --
>
> Paulinka

To sobie przeczytaj co nam robią, bo ja napewno już z Polski
wyjeżdzam. Nie chce być zarażany, albo wiecznie walczyć o normalne
ludzkie prawa z ludzmi chorymi psychicznie czyli z kk, nikt tu żadna
partia nie walczy w tym kraju o interes zdrowych ludzi społeczny i
psychiczny.

http://www.eioba.pl/a75239/sektofobia_i_paranoja_ant
ysektowa_fobie_teofobia_hagiofobia_heretykofobia