Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...

171. Data: 2009-10-10 21:31:57

Temat: Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...fm> wywrote:

> jestem Żydówką,
> Ewa

trudno, nacji się nie wybiera. :) /Robakks/

172. Data: 2009-10-10 21:32:48

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

de Renal pisze:

> Wiem że to przykre, ale to bagienko co wykrzykuje na Żydów jest bardzo
> ograniczone i bardzo pozerskie na temat historii Polski .

Ja to ze swojej 29 prawie jestestości widzę tak :
Polacy to naród bardzo martyrologiczny, umęczony, ale zdolny. Niech się
pokolenie weźmie za siebie i znacznie działać, a nie utyskiwać, że
kiedyś się do Żyda chodziło po pożyczkę. Jesteśmy tu i teraz. Nikt za
nas nic nie zrobi, a rozmaite teorie spisku nic nam nie pomogą.

--

Paulinka

173. Data: 2009-10-10 21:34:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...fm> wywrote:

> gardzę.
> Ewa

acha :) /Robakks/

174. Data: 2009-10-10 21:35:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Twoim zdaniem niezależnie od tematu wtręt personalny
> "Edward
zie gryziesz swój ogon. I przy okazji wszystkich dookoła."
> - to rozmowa o emocjach?
> A może to zwykłe trollowanie, głupie i złośliwe?
> Zauważyłaś te literki SCI w nazwie grupy?

Zatrzymałeś się w czasie.

--

Paulinka

175. Data: 2009-10-10 21:36:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> "Paulinko gryziesz swój ogon. I przy okazji wszystkich dookoła". /Robakks/

Acha,więc to tak jest naprawdę. Dzięki Edward.

--

Paulinka

176. Data: 2009-10-10 21:39:11

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> [...]
> kiedyś się do Żyda chodziło po pożyczkę. Jesteśmy tu i teraz. Nikt za
> nas nic nie zrobi, a rozmaite teorie spisku nic nam nie pomogą.

Bardzo rozsądne, bo zwalając na innych odpowiedzialość[ częściej
urojoną niż prawdziwą] grzęźniemy jedynie w problemach zamiast je
rozwiązywać.

177. Data: 2009-10-10 21:43:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> trudno, nacji się nie wybiera. :) /Robakks/

Od razu widać, że Robakks to Polak - taki zdolny. :)

Ewa

178. Data: 2009-10-10 21:48:01

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl>

> /.../

>>> vonBraun

> To działa też w drugą - Twoją stronę.
>
> Skąd WIESZ, że źródło prawdy bije właśnie tu:
> http://www.propolonia.pl/blog-read.php?bid=95&pid=14
40

> Żaden z sądów autora tekstu nie jest poparty dowodami - to jedna z
> możliwych interpretacji./imho dość ucieszna/
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Powiem Ci vonBraun prawdę, która Cię może zszokować:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
prawda to relacja pomiędzy nazwą, a rzeczą nazywaną
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Innych prawd nie ma.
Jeśli dwoje ludzi patrząc na to samo widzi to samo
to to jest ich prawda.
np. pole kwadrata na płaszczyźnie Euklidesa.
Ktoś, kto nie rozumie może tę prawdę okrzyknąć nieprawdą,
ale czy to coś zmieni? :)
Skąd wiesz, czy ja patrząc na ten artykuł nie widzę tego
samego co autor? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

179. Data: 2009-10-10 21:53:28

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Innych prawd nie ma.
> Jeśli dwoje ludzi patrząc na to samo widzi to samo

Dwóch pedofili widzi w 13-letniej dziewczynce kobietę. Prawda czy fałsz?
Jeden jest Polakiem a drugi Francuzem?
--

Paulinka

180. Data: 2009-10-10 21:53:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Robakks" <R...@g...pl>

> tacy jak ty tą godność chcą

Tak. Tacy jak ja tę godność chcą ocalić przed zniszczeniem.
Godność i duma to wartości. /Robakks/

XLi
Kaminica, czyli "afera" bez afery...
CZY?!