Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...

81. Data: 2009-10-09 23:14:55

Temat: Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
>
> Gdyby *polak by� oznaczeniem religii w opozycji do Polaka narodowo�ci, tak
> jak jest �yd do �yda, do bym nie mia� nic przeciwko temu.
>
> Sďż˝:
> - Polacy z du�ej i polaczki z ma�ej
> - Francuzi z du�ej i francuziki z ma�ek
> - �ydzi z du�ej i �ydki z ma�ej (narody)
> - �ydzi z ma�ej (religia),
> ale nie ma - *polaka. Koniec, kropka: *polak jjest nie po polsku, najwy�ej
> po *polskiemu.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Jeśli jesteś stadny i bez polski ruszać się nie potrafisz to twój
problem, pisz sobie z dużej, będziesz uprawiał małostkową propagandę i
czuł się współodpowiedzialny za chaniebne zachowania , czyli wykluczał
ludzi ze stada za błędy życiowe, bo takimi chwalić się będzie ci wstyd
w twoim polskim stadzie. Ale będąc osobowością tylko za siebie będzie
ci wstyd, lub powody do dumy, będziesz miał za swoje twory.
Powinnieneś się zastanowić na kim ci zależy na tobie czy na polsce, bo
te dwa rozwoje nie idą w kupie.

82. Data: 2009-10-10 00:42:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 10 października 2009 01:14. carbon entity 'glob'
<r...@g...com> contaminated pl.sci.psychologia with the
following letter:

> [...]
> ci wstyd, lub powody do dumy, będziesz miał za swoje twory.
> Powinnieneś się zastanowić na kim ci zależy na tobie czy na polsce, bo

Po pierwsze zależy mi na mim rozwoju osobistym przede wszystkim, ale nie
wyklucza to jako drugiej rzeczy mojego szacunku do Polski, bo w Polsce się
urodziłem, w Polsce żyję, a *polak z małej litery może odnosić się do
podejścia, jakie mają wobec mnie skrajni prawicowcy w rodzaju Robaka,
którzy uważają, że tylko oni są Polakami. Mają to wobec każdego Polaka
niekatolika, także wobec kogoś, kto jak Polański zrezygnuje z bycia żydem
(wyznawcą Tory) nie na rzecz bycia Żydem (narodu izraelskiego) ale na rzecz
bycia Polakiem (bo większy zaszczyt jest być wybitnym w znaczeniu
"czołowym" Polakiem niż jedynie wybitnym w znaczeniu "wyróżniającym się"
żydem), a się przy tym jednak nie wychrzci tylko jest bezwyznaniowcem albo
jakiejś religii "trzeciej".

A już utopijny myśliciel Marks mówił, że nie ma innej wolności dla Żyda niż
uwolnienie się _od_ żydostwa, co pozostało jedną z nielicznych
inteligentnych jego wypowiedzi "diagnostycznych" (uważam, że najlepiej
zrozumiał istotę nierówności tkwiących w kapitalizmie) pomimo skrajnej
głupoty "terapeutycznej" częsci jego utopii (która miała kapitalizm
zastąpić systemem jeszcze gorszej paranoi i ucisku, władzy służącej władzy,
jak u Bawarczyków). Niestety uwalniając ich od żydowskiej tożsamości,
uzależnił ich od tego systemu władzy, a oni uzależnili środowisko i
tożsamość żydowską od siebie reaktywując Żydów (naród) zamiast je znieść
doprowadzając reformy Mosze Mendelssohna i uwolnić materiał ludzki z tego
środowiska od żyda (niewolnika Tory) w kierunku całkowitej emancypacji
_równa_ _się_ asymilacji.

No można by to porównać do tego, że w Polsce nie udało się hr. Gombrowiczowi
wprowadzić konceptu przejścia z Ojczyzny do Synczyzny i wydobycia Człowieka
w Polaku z Polaka w ogóle. Bo znów zbyt dużo wyemancypowanych Polaków Ludzi
przejął kto nie powinien: postmarksistowskie kreatury, co powoduje, że
katoliccy nacjonaliści widzą takich Polaków Ludzi jako *polaków co
najwyżej. A ja wolę stać pośrodku i nie dać się przejąć ani Bawarczykom,
ani katolikom, dlatego *polak z małej litery to mnie obraża, bo jako
Polak Człowiek jestem ten POLAK z litery największej i to nie pomimo, ale
właśnie dlatego, że mi polskość horyzontów nie ogranicza, a jest miejscem
schronienia i spłonką inicjującą, choć co innego jest paliwem eksplozji.
Ostatnio dynastia Tang, ale szczegółów nie zdradzę.

83. Data: 2009-10-10 00:56:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

schronienia i spłonką inicjującą, choć co innego jest paliwem eksplozji.
Ostatnio dynastia Tang, ale szczegółów nie zdradzę.

PS. Jeszcze a propos ż/Żydów, boczna linia mojego rodu Krzewickich, którą
znam tylko z sieci, wżeniła się w Żydówki i przeniosła swoje sentymenty
religijno-narodowe w stronę żydostwa. Boszsz! Z powrotem na drzewo
(poznania dobra i zła)? Przecież JHVH mimo, że zliberalniał na stare lata,
to nadal jest bardzo patriarchalny i ściąga do siebie wszystko co
patriarchalne, bywa, że włącznie z osławionymi koszulami z dziurką, o
których było w innym wątku...

84. Data: 2009-10-10 06:18:54

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Paź, 23:58, "Robakks" <r...@o...eu> wrote:

> Antysemityzm mi lata. :)
Czy żydostwo to masoneria i illuminati?
> Mam poważniejsze sprawy na głowie niż żydowska masoneria i illuminati.
Czy aby nie przygania kociołek garnuszkowi?
> Aresztowanie Polanski'yego to dobra okazja by pokazać mechanizmy GTW
Czemu w przekazach spraw istotnych, bądź nieistotnych, tudzież mało
istotnych - jesteś tak dotkliwie górnolotny?
BTW osłabiasz siłę znaczenia wiadomości.

Józefinka nie nadinterpretuj plyzz
_____________________

85. Data: 2009-10-10 06:53:14

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> sobota, 10 października 2009 00:31. carbon entity 'Robakks'
> <R...@i...eu> contaminated pl.sci.psychologia with the following
> letter:

> No właśnie. Uwolnił się od własnego żydostwa, a tego wpływowi Żydzi
> mu jednak nie wybaczą. Choćby wyreżyserował stu "Pianistów".

Dla mnie słowa: "wyrzec się semityzmu" brzmią tak samo jakby murzyn
wyrzekł się swojego murzyństwa, a wielbłąd wielbłądowatości.
To klasyczne, postmodernistyczne orzekanie o nazwie "chorągiewka"
spłycone do samozaprzeczających się deklaracji:
"ponieważ jestem Żydem - to nie jestem Żydem"

> Pisząc "spłacił dług" trochę się myliłem, to tak wygląda ni pierwszy rzut
> oka - powinienem powiedzieć "spłacAł" w formie niedokonanej.
> Jednak nie spłacIł, skoro międzynarodowe żydostwo cofnęło mu
> nieformalny list żelazny za udział w przyprawianiu rogów premierowi UK
> Blairowi, pupilkowi syjonistycznego NWO.

Jak pokazujesz rozbuchany seksizm Polanski'yego nie skończył się
zgwałceniem dziecka w USA, a przyprawianie rogów premierowi UK
ma wymowę jednoznaczną: brak zasad moralnych.

> PS. Moja teza, że to nie żydostwo, tylko Bawarczycy są tu politycznymi
> "bad guys" jest aktualna. Jedyne, co wiąże Żydów z Illuminatami, to
> bycie ofiarą szantażu tych ostatnich.

Z jednej strony "międzynarodowe żydostwo" z drugiej "Bawarczycy"
a gdzieś tam masoneria, iluminati, GTW, religie i światowy kapitał.
Dobrzy i źli chłopcy bawią się swoimi zabawkami...

> Z drugiej strony nie podoba mi się _religia_ żydów Tory, ale to co insze.
>
> PS^2. Nie znoszę religii żydowskiej Tory dlatego, że jest to religia
> szkodliwa dla osób ją wyznających, czyniąca je odgrodzonymi od reszty
> społeczności "subkulturnikami" podatnymi na bycie ofiarami
> prześladowań i szantażów.

W moim odczuciu znacznie groźniejsza od Tory i obejmująca
zasięgiem cały świat - jest religia naukowa: wiara w Bing-Bangi,
Alefy Zerowe i tym podobne samozaprzeczające się bad-memy
niszczące psychikę i zdolność do myślenia. To źródło zniewolenia
i cywilizacyjnego obłędu...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

86. Data: 2009-10-10 07:00:25

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl>
> Robakks wrote:

> /.../

> Tak nawiasem, jeszcze niedawno, zwłaszcza po sukcesach 'Pianisty'
> i przed aresztowaniem dominowała w mediach opinia, że jest Polakiem.
> O tym że jest Francuzem żydowskiego pochodzenia pisze się od czasu
> aresztowania.
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Moim skromnym zdaniem osoby, które wychwalały Polanski'yego
jako Wielkiego i Słynnego Polaka - nie zmieniły zdania.
Do głosu natomiast dopuszczono tych, którzy milczeli, a "Pianisty"
nie oglądali wcale, lub oglądali z zażenowaniem i niesmakiem:
<> "elity" getta: spekulanci, prostytutki, sutenerzy
<> Szpilmana w ostatniej chwili wyciąga z szeregu skazańców
znajomy żydowski policjant, który rozpoznaje go i ratuje mu życie.
<> Wzruszony kapitan postanawia pomóc mu przeżyć.
<> dociera do wskazanego obozu jenieckiego, znajduje tam już tylko
puste pole.
kooperacja francusko-niemiecko-brytyjsko-polska
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pianista_%28film%29

W obliczu zagłady milionów Żydów - obraz tego lepszego, którego
warto uratować - jest żenujący.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

87. Data: 2009-10-10 08:05:30

Od: "Yelo vel Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości

> W obliczu zagłady milionów Żydów - obraz tego lepszego, którego
> warto uratować - jest żenujący.

Jeśli chodzi o chodzenie dookoła tematu 'obejrzenia filmu', ale tak,
żeby go nie obejrzeć - wykazujesz wyjątkowo twórczą postawę.
Jestem pewien, że jak będziesz dalej szedł tym tokiem, to
niektórzy będą skłonni Ci uwierzyć, że go oglądałeś ;)
Ale wnioski, jakie wyciągasz z tego 'oglądania' dalej będą
oceniane w sposób 'najwyraźniej był na bani, jak to oglądał'.

88. Data: 2009-10-10 08:28:40

Od: "Yelo vel Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spłycone do samozaprzeczających się deklaracji:
> "ponieważ jestem Żydem - to nie jestem Żydem"

W powyższym argumencie chyba najaskrawiej widać Twój organiczny
antysemityzm. Dajesz znac wprost- że mówiąc ż/Żyd masz na myśli
kod genetyczny, nie człowieka. Nie krytykujesz Polańskiego
jeno za jego grzechy, ale za to, kim się urodził i stwarzasz
pozory 'braku wyjścia'. To, że Polański ma za sobą grzechy
przeszłości nie jest dla Ciebie powodem do jego krytyki,
ale 'potwierdzeniem reguły' - że żyda należy tępić, bo
z tych genów nigdy nic dobrego nie będzie.

Mam niejako nadzieję, że rozumiesz, o czym mówię.

Czy ja wg Ciebie jestem Polakiem ?
Dla ułatwienia podam kilka informacji: mój dziadek
był Tatarem (a ja noszę tatarskie nazwisko), jego
religią był islam, a on sam piastował ważną rolę
(duchowną) w swojej społeczności.
Ja też nie jestem katolikiem ( chociaż z islamem też
nic wspólnego nie mam ).

Jak sądzisz - Redart to Polak, czy nie ?
A jego dziadek i pradziadek ?
Dodam jeszcze, że doszły mnie słuchy, iż mój dziadek przed
wojną wieczorami chodził z kumplami na imprezy,
które się zwały 'bić żyda'.
Zasłużył sobie na miano Prawdziwego Polaka ?

89. Data: 2009-10-10 09:06:26

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Paź, 10:28, "Yelo vel Redart" <r...@t...op.pl> wrote:
> [...]
> wojną wieczorami chodził z kumplami na imprezy,
> które się zwały 'bić żyda'.
> Zasłużył sobie na miano Prawdziwego Polaka ?

Jesteś równym stopniu Polakiem jak Henryk Sinkiewicz i w równym
stopniu Tatarzynem jak on! :)
Józefinka wywodzącazpolskoskandynawskiegocherbiarza :)

90. Data: 2009-10-10 09:28:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Dla mnie to niestety żaden argument. Jeśli powiem, że czuję się jak
> koń i jestem koniem to będzie mi brakować końskości. :)

A rżysz jak koń? No widzisz.

> Żyda rozpoznaje się po żydostwie.

Tzn.? Szczegóły bardzo proszę. Po czym poznasz, czy ja jestem Żydówką,
czy też nie?

> Kiedy murzyn Majkel Dżekson został postawiony w stan oskarżenia o
> molestowanie jakiegoś chłopca, to cały świat się od niego odwrócił.
> Nikt już nie kupował jego płyt i żadna rozglośnia radiowa ani stacja tv
> na nadawała jego nagrań i teledysków.

Że co? Nie przypominam sobie jakiegoś totalnego zastoju jeśli chodzi o
nagłaśnianie jego muzyki. Nawet jeśli był takowy, to raczej związany z
brakiem aktywności samego Majkela.
Najlepszy dowód na to, że Amerykanie go nie opuścili to wielki szał po
jego śmierci.

> Kiedy Żyd Polanski został postawiony w stan oskarżenia o gwałt
> na nieletniej dziewczynce świat się od niego nie odwrócił.

Ale mnie to nie interesuje przy ocenie jego filmu. Ja wzięłabym to pod
uwagę, oceniając jego osobę jako człowieka, nie jako reżysera.

> Pytalem czy jesteś Żydówką bo będąc w nacji broniłabyś Żyda
> automatycznie, bez względu na to co zrobił.

Dlaczego tak uważasz? To jest cecha nacjonalisty, którym TY jesteś. Ja
nią nie jestem. Nie bronię, ani nie oskarżam nikogo z automatu kalibru
"pochodzenie".

Ewa

XLi
Kaminica, czyli "afera" bez afery...