Jeśli ktoś miałby ochotę wyrazić opinię ...

1. Data: 2005-08-23 07:43:19

Temat: Jeśli ktoś miałby ochotę wyrazić opinię ...
Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@b...pl, coś o mnie, o nim, o tym jak być szczęśliwą, mimo
wszystko.
Pozdrawiam,
Aneta

2. Data: 2005-08-23 07:54:20

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lub raczej
w...@b...pl
pzdr,
Aneta

3. Data: 2005-08-23 18:30:42

Temat: Re: Jeśli ktoś miałby ochotę wyrazić opinię ...
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał(a):
> j...@b...pl, coś o mnie, o nim, o tym jak być szczęśliwą, mimo
> wszystko.

"Rano, po wielu rozterkach na ten temat poprosiłam go, aby dał mi kasę
na zakupy. Śmieszne, że w samochodzie proszę o to faceta, z którym czas
jakiś jestem związana, ale zawsze jakoś głupio mi było rękę wyciągać po
to, aby zapłacił za jedzenie. Jasne, bywały prezenty wzajemne, bywały
zakupy raz z mojej raz z jego kieszeni płacone, dziś jednak chodziło
dosłownie o 8-10 złotych. I mimo to on trawił ten temat 15 minut, bo
tyle trwała nasza wspólna jazda samochodem. Odmówił."
"Jestem z nim 8 miesięcy. Jestem w 7 miesiącu ciąży"

Czy Ty masz 15 lat?
Tylko nie wychodź za niego za mąż - szkoda kasy na rozwód.

Eulalka, z przykrością acz szczerze

4. Data: 2005-08-23 19:12:10

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspólna jazda samochodem. Odmówił."
> "Jestem z nim 8 miesięcy. Jestem w 7 miesiącu ciąży"

To z bloxa? Ech, do tego nie doszlam. poczytalam inne wpisy. Dziewczyno,
pisalas, ze jestes niezalezna, po cholere o cos go prosisz??
Qrde, jakby na mnie trafil, to bym mu dala gigantycznego kopniaka w tylek i
tyle. A jak by mi brzuch przeszkadzal, to bym o pomoc poprosila pierwszego
goscia wygladajacego na takiego, co kopniaki umie dawac :]
Normalnie sie unioslam :]
Wiem, ze z brzuchem Ci ciezko, ale uciekaj od niego, gdzie pieprz rosnie i
to szybko :] Laske Ci bedzie robil, ze jest z Toba, phi :>
Zapewniam Cie, ze i dziecku taki ojciec jest zbedny :]
A wychowywac dziecka nie musisz sama. Swiat jest pelen fajnych, NORMALNYCH
facetow :)

skrzato

5. Data: 2005-08-24 18:04:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:defq0h$c0t$1@theone.laczpol.net.pl>
Eulalka <e...@l...net.pl> pisze:

> "Rano, po wielu rozterkach na ten temat poprosiłam go,
[...]

Jak Wy wchodzicie na tę stronę?
http://w...@b...pl??
U mnie ona nie działa.

--
PozdrawiaM

6. Data: 2005-08-24 18:42:52

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Jak Wy wchodzicie na tę stronę?
> http://w...@b...pl??
> U mnie ona nie działa.

Działa. Wchodzisz na główno strone blokowiska. Potem "wyszukaj bloga" i
tam wpisujesz "jenny_curran" i znajduje Ci to, czego chcesz. Ale nie
wiem, czy polecałabym tę lekturę. W połowie straciłam cierpliwość. Nie
można być az tak naiwnym.

Eulalka

7. Data: 2005-08-24 18:56:12

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Działa. Wchodzisz na główno

Przepraszam. Coś mi się ostatnio kołnierzyk nie doprał chyba ;)

Główną miało być.

Eulalka

8. Data: 2005-08-24 19:50:10

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:deif3a$4fc$1@theone.laczpol.net.pl>
Eulalka <e...@l...net.pl> pisze:

> Działa.

Nie działa :(

Nie można wyświetlić strony
Strona, której szukasz, mogła zostać usunięta lub jej nazwa mogła ulec
zmianie.

--
PozdrawiaM

9. Data: 2005-08-24 20:10:41

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" napisała
> Nie działa :(

Wejdź na http://www.blox.pl i teraz szukaj jenny_curran po loginach. Albo od
razu wejdź tu: http://jennycurran.blox.pl/html

Małgosia

Powiedział, że ...
Wyjazd na wakacje, gdy kobieta pozostaje w mieście. Prosze o opinie.
Re . pytanie mojego m??
pytanie mojego mężą?
Zapraszam na wczasy do Białogóry nad morzem