Re: Jesssu - kiełkują....

Data: 2004-03-08 09:26:42
Temat: Re: Jesssu - kiełkują....
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl>

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> napisał w wiadomości
news:c2a5rr$kpc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Aska Z." <a...@u...erb.pl> wrote in message
> na
> że
> Co tam sałata. Napisz jak ganja rośnie - nie bój się, my Cię nie wydamy.
>
> --
>
> Pozdrawiam, Jan
> http://www.ciecinski.eco.pl
> "Gdy człowiek naprawdę chce żyć, wtedy medycyna jest bezsilna" :-)

Tego jeszcze nie próbowałam, ze względu na dzieci a szczególnie brak
potrzeby hodowania maryśki. Bardziej podniecające jest planowanie ogrodu,
buszkowanie po sklepach ogrodniczych, kombinowanie dobrej ziemi. To chyba
kwestia wieku :)
Sałata rośnie i selerek wykiełkował... a za tydzień w szczecińskiem wiosna
juz będzie.
I widły amerykanki kupiłam :) dla męża :)
la la laaaaaa
Joaśka