Re: Jest !!!

Data: 2003-03-31 18:26:14
Temat: Re: Jest !!!
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl>

news:010201c2f6fe$7884f260$b9484cd5@d3h6c1...

> [...]

Z górki dziękuję :).

> w srodku jest woda
> ktora dazac do wyrownania poziomow pokazuje
> ile wyzej lub nizej w stosunku do punktu
> z ktorego bierzemy namiar jest dany punkt
> :)
> nie trzeba tego kupywac
> latwo cos takiego samemu zrobic polaczywszy wezem ogrodowym
> dwie plastykowe butelki na ktorych flamastrem
> zaznaczysz dwie linie naprzyklad w polowie wysokosci
> :)
>
> Widziałam coś takiego na czyjejś stronie o oczku wodnym. Tam była
plastykowa przeźroczysta rurka.Ale...to się wkłada do pustego stawu i trzyma
w powietrzu? Bo jak jest folia i woda to chyba troche za późno na poprawki?
> :)
> pieniadz czyni cuda
> w sezonie ewentualnie moze ciut drozej
> lub dluzej trzeba poszukac

> jeszcze masz czas
> masz juz wykopana dziure
> jesli masz jednorodna gline
> to juz powinnas miec szczelny staw
> i nie musisz zadnych betonow czy folii klasc
> :)

Czy ja wiem,. A jak woda utrzyma się tylko do połowy stawu? To będzie
wstretnie wygladało i wówczas ani jej stamtąd wyciągnąć ani nic.

> fakt
> ze przez pierwsze lata bedzie mial on sklonnosc do macenia sie
> po deszczach czy wiekszych wiatrach
> :)

A jak ten lej po bombie zacznie cuchnąć?

> :)
> nie buduj z przodu zadnego walu
> a napelnij do najwyzszego miejsca na nizszym brzegu
> i nie bedzie zadnego ryzyka
> :)
> nawet gdy zdarzy sie nad Twoim stawkiem oberwanie chmury
> i woda przeleje sie brzeg
> to nie bedzie Twoja wina
> :)

To będzie bardzo brzydko wyglądać.I jak jednak sąsiada zaleje? Od niższej
strony lepiej będzie wyglądał skalniak, który mnie i sąsiadowi da sen
spokojny.
pozdr.serdecznie
Goldie