Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

From: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Date: Thu, 13 Oct 2005 10:53:33 +0200

> Nie wiem co u Ciebie to może znaczyć. Każdy ma jakąś przeszłość. I
> niezależnie od tego czy ma "przeszłość" czy nie, może okazać się osobą
> taką bądź inną.
ano H2O.

> Czyli jesteśmy postępowo-konserwatywni? Znaczy - bierzemy ze wszystkiego
> to co nam wygodnie. Brawo.
Hmmm - Twoje zdanie. Poczytaj o moralności w XVIIIw, XIXw i XXw.
Patrzymy na błędy przodków i nie popełniamy ich.Wiesz to się nauka nazywa.

> Ponieważ jedziesz po adpersonamach, to będzie moja ostatnia odpowiedź w
> tym wątku. Ale najwyraźniej nie rozumiesz, że starałem Ci się przekazać,
> że uważam to za "permanentną inwigilację".
Jeszcze raz - Ty mi imputowałeś że ja inwigiluję/inwigilowałem np. przez
sprawdzanie SMSów. Otóż ja wyraźnie i dobitnie napisałem że tego nie
robiłem i nie robię, a Ty ten tekst hmmmm uznałeśza nieważny/niebyły.
Czyli nie czytasz ze zrozumieniem. Permanentna inwigilacja a zapytanie o
związek u znajomych to duża różnica. Nie mów na rower ciężarówka, bo
pomimo że są to pojazdy to jednak nie ta skala.

> Czyli nie wszystkie Twoje decyzje życiowe jednak były dobre. Jakby były,
> to byś był w stanie.
Ty sobie jaja robisz co??

> I pijak! Bo każdy pijak to złodziej!
Nie - jak pijak to może alkoholik.

/jaja mode on
Używam trybu przypuszczającego.
Wiesz, pod jabłonią są 4 jabłka, 2 czerwone i dwa zielone, przychodzi
jeżyk-daltonista i zabiera 3. Zostaje jedno. Jakiego koloru?
Nie wiemy.
Może czerwonego. - i to jest zanie przypuszczające
Na pewno czerwonego. - to jest zdanie twierdzące.
Otóż zdanie twierdzące możesz powiedzieć jeśli wiesz na pewno że dana
zytuacja zaszła. Jeśli nie wiemy jak naprawdę sytuacja wygląda używamy
trybu przypuszczającego.

/jaja mode off

pozdr. krzysiek