Jestem po wizycie u okulisty

1. Data: 2006-01-09 09:45:10

Temat: Jestem po wizycie u okulisty
Od: "Grzesiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem po wizycie u okulisty

Lekarz stwierdził u mnie niewielką wade wzroku + astygmatyzm - zaleca mi
dobranie szkieł.

Chciałbym pozmać opinie innego lekarza, czy to dobra decyzja.

poniżej wynik mojego badania komputerowego

Z góry dziękuję.

Grzegorz 29

NO UD PD
465 12.0 60

SF CIL AS
D -0.75 +0.75 83 98
-0.75 +0.75 88 98
-0.75 +0.75 84 96
-0.75 +0.75 82 94

-0.75 +0.75 84 *

S -0.5 +0.5 90 96
-0.25 +0.25 80 96
-0.5 +0.25 83 98
-0.25 +0.25 72 96
-0.25 +0.25 65 96

-0.25 +0.25 72 *

2. Data: 2006-01-09 10:26:20

Temat: Re: Jestem po wizycie u okulisty
Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek:

> [...]
> dobranie szkieł.
>
> Chciałbym pozmać opinie innego lekarza, czy to dobra decyzja.
>
> poniżej wynik mojego badania komputerowego

A literki na tablicy czytałeś? Jeżeli czytałeś i dobrze ci szło, to możesz
sobie bryle odpuścić.

MacAaron

3. Data: 2006-01-09 11:05:35

Od: "Grzesiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MacAaron" <f...@t...a-to-sio.pl> napisał w wiadomości
> Grzesiek:

> A literki na tablicy czytałeś? Jeżeli czytałeś i dobrze ci szło, to możesz
> sobie bryle odpuścić.
>
> MacAaron

czytałem
nie pamiętam ile wierszy ma tablica ale mniej więcej
na prawe oko 4 wiersze przeczytałem
na lewe oko do przedostatniego wiersza
czytałem z różnymi szkłami ale nic nie pomagało
na przeciwko gabinetu jest optyk - więc po wizycie miałem podejżenia że
wszystko leczą okularami ( robią biznes)
sam lekarz nie był zdecydowany i przekonywujący w swojej decyzji.

To wszystko się dzieje w okolicznościach kiedy zmieniam pracę na taką gdzie
będe jeździł samochodem.
Czekaja mnie badania przed rozpoczęcziem pracy. Prawojazdy mam bezterminowe.

Grzesiek

4. Data: 2006-01-09 11:13:09

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek"

> [...]
> gdzie
> będe jeździł samochodem.
> Czekaja mnie badania przed rozpoczęcziem pracy. Prawojazdy mam

Jesli masz watpliwosci idz przebadaj sie gdzie indziej, np. tam gdzie nie ma
optyka;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

5. Data: 2006-01-15 17:32:49

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek:

> czytałem
> nie pamiętam ile wierszy ma tablica ale mniej więcej
> na prawe oko 4 wiersze przeczytałem

No to nie najlepszy wynik - chyba jednak powinieneś nosić okulary.

MacAaron

nerwica - psycholog/psychiatra Kraków
Pomiar temperatury
informacje o lekach - www
problem z układem trawiennym - czy jakiś lekarz może doradzić?
benzodiazepiny jakie sa normy w surowicy BBB PILNE