Syndaktylia palców

1. Data: 2006-01-09 10:05:39

Temat: Syndaktylia palców
Od: Teel <m...@d...xyz> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Obydwoje z żoną pochodzimy z rodzin, w których były przypadki
syndaktylii. Żona osobiście tego doświadczyła, miała zrośnięte 2 palce u
ręki. Wydaje mi się zatem, że ryzyko wystąpienia tego u naszego dziecka
jest wysokie. Pytanie jest takie: co można w takim przypadku zrobić, aby
tego uniknąć lub chociaż zminimalizować ryzyko? Na tej grupie
dowiedziałem się już, że nie ma możliwości wyeliminowania genu syndaktylii.

Pozdrawiam
Teel

2. Data: 2006-01-09 10:29:28

Temat: Re: Syndaktylia palców
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teel napisał(a):
> jest wysokie. Pytanie jest takie: co można w takim przypadku zrobić, aby
> tego uniknąć lub chociaż zminimalizować ryzyko? Na tej grupie

Myślę, że temat jest na tyle poważny, że powinniście się udać po poradę
do dobrego specjalisty, który umie prowadzić ciążę i się na tym zna.

--
best regards,
scream (at)w.pl

Jestem po wizycie u okulisty
nerwica - psycholog/psychiatra Kraków
Pomiar temperatury
informacje o lekach - www
problem z układem trawiennym - czy jakiś lekarz może doradzić?