Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

Data: 2018-10-24 19:17:24
Temat: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: Kviat

W dniu 2018-10-24 o 18:29, XL pisze:

> Mam też innych kolegów.

Niemożliwe.
Nikt normalny nie koleguje się z "narodowcami" i rasistami.

> Ojro. Polskich orzełków im szkoda szlajać.

I to ojro dostają za darmo?
I dlaczego wydają je za granicą, a nie w Polsce? Wielcy patrioci ich
jego mać... wspomagają obcą gospodarkę i turystykę.

> Jak czegoś nie wiesz, to zawsze tak sobie te trzy kropki uzupełnisz, że ci
> wychodzi ,,pierdol", czyli to, ci ci najbardziej pasuje?

Gdzie tu widzisz trzy kropki? Znowu urojenia?
Pisałaś przecież, że nie stać cię nawet na zapłatę ZUSu.

> O, to musi być jakieś supergviazdkove hotelove! - dawaj, dawaj, mój wujek
> szejk pojedzie i sprawdzi.

Wujek szejk? LOL :):)
A już myślałem, że nie ma takiej fantazji, którą byś mnie zaskoczyła...
Ale się pomyliłem :)
Masz niepolskie korzenie? I do tego islamskie? I z takim bagażem
przyjęli cię do ONRu (czy tam innego ich klona...)?

Wujek szejk... no nie mogę :):):)

> Z jednego procenta czasem bardzo szybko robi się sto.

Ale częściej nie :)
Tym bardziej, że coraz więcej ludzi zna historię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr