Re: Jeszcze o polskiej tolerancji

Data: 2007-11-22 10:04:20
Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: "JaKasia" <m...@o...pl>

Użytkownik "Duch" <n...@n...com

> Ale wlasnie takie arguemnty stosujesz - czarnoskóry zostal dyrektorem,
> ale jest potwierdzenie rasizmu, "bo przeciez inni nigdy by go nie
> wybrali".

Naprawde dla ciebie fakt, ze ciemnoskóry został dyrektorem
obala pogląd, ze w Polsce istnieje rasizm?

> No i przerazliwy rasizm ktory dotknal tego czlowieka bo kto
> mu powiedzial, ze "zabiera prace naszym". W takich Niemczech
> to rynek pracy zamkniety jest dla Polakow, a argument to
> wlasnie ze inni zabieraja prace Niemcom.
> NIESAMOWITY rasizm, czujesz to?

Ala ciebie w porządku są takie opinie że "Polak zabiera pracę Niemcowi"
lub "Ukrainiec zabiera pracę Polakowi"?

To jest właśnie nienawidzony przeze mnie nacjonalizm,
w jakimkolwiek kraju by miał miejsce.

> Tia, wiem chcieli dobrze, ale pare trupów jednak zostalo.
> Hitlerowscy tez podobno chcieli dobrze - walczyli z komunizmem.

> Jednak bym polaczyl bo skoro takie drobiazgi przeszkadzaja Michnikowi,
> to czy zajal sie krzywdami wyrzanymi przez brata?
> Czy naswietlil to, czy pokazal morderstwa ze strony brata, czy
> "zapomnial"?

Ty zapominasz, ze rozliczanie jest niekończącym sie pasmem kolejnych
krzywd i nieustającej walki.

Ale "Polacy-Polacy" tak mają. Zawsze muszą mieć wrogów,
bo praca nad stabilizacją nie leży w nich naturze. Wolą rozdzierać
szaty i przez lata wypominać urazy. I walczyć, walczyć, walczyć
- ostatnio głównie z tymi, którzy nie chcą walczyć...

A ci, którzy tu w Polsce nie chcą walczyć, to dla nich żydzi, masoni
lub pedały - pewnie dlatego, że jakoś nie pasują do "charakteru narodowego".

- JaKasia