Jeszcze raz Kurczak z KFC

1. Data: 2004-01-10 14:49:56

Temat: Jeszcze raz Kurczak z KFC
Od: "Waldi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ( starszą fale jak i mlodszych grupowiczów )

Zadałem pytanie jak się robi panierke ,.bo wydawało mi się że to na tej
grupie .
Jestem tu pierwszy raz i nie miałem pojęcia że zanim o coś spytam muszę
przestudiować dyskusje pare lat ?, miesięcy ? w tył .
Uprzejmość aż tryska z tych odpowiedzi .

otrzymałem 4 odpowiedzi , ale żadnej konkretnej .

odp.1.)........Ło, Jezu

odp.2.)........Kiedyś czytałam, że "kurczak z KFC" poruszany był setki razy
na forum
i jedna z zasad grupy jest nie zadawanie pytań na ten
temat :))

odp.3.).......> U?>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ale ja sie zlituje: pokruszonych platkow kukurydzianych
dodaja:-))

odp.4.).......jaka Ty jestes dobra!
starannie opakowana

Jestem zawiedziony

1. Data: 2004-01-10 15:01:04

Temat: Re: Jeszcze raz Kurczak z KFC
Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 10 Jan 2004 15:49:56 +0100, na pl.rec.kuchnia, Waldi napisał(a):

> Jestem tu pierwszy raz i nie miałem pojęcia że zanim o coś spytam muszę
> przestudiować dyskusje pare lat ?, miesięcy ? w tył .
> Uprzejmość aż tryska z tych odpowiedzi .

Nie gniewaj się na nikogo, bo nie warto :) Wiele można się na tej grupie
dowiedzieć z dziedziny kucharzenia, ale jednak czasami dostaje się
odpowiedź, jaką Ty dostałeś. Ludzie, którzy siedzą tutaj latami są poprostu
zmęczeni, znudzeni itp pewnymi pytaniami. Poczytasz i popiszesz dłużej, to
sam zobaczysz jak to jest :)

Ja też nie wiem, jak się robi tego kurczaka, ale nie smiałabym pytać, bo w
FAQ jest napisane, że to pytanie działa na grupowiczów, jak płachta na byka
;)

Pozdrawiam !

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-10 15:04:35

Od: "Waldi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To po co ta grupa jak nie można zdobyć jakiegoś tam przepisu ???
czy tak trudno napisać parę słow .
to na priva niech ktoś mi napisze jak się boi " fali "

1. Data: 2004-01-10 15:06:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem zawiedziony

aaa tam ,od razu zawiedziony - do archiwum patrzyles??

trys, co nigdy nawet nie byl jeszcze KFC to raczej przepisu ode
mnie nie wydusisz, za to dobra, powyzsza, rade! ha!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-10 15:07:25

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybyście poszukali w archiwum grupy (wystarczy wpisać kurczak kfc:-)
znaleźlibyście przepis, i to niejeden. Problem polega na tym, że
przynajmniej raz w miesiącu wpada na grupę ktoś, kto żąda przepisu na
kurczaka z kfc, sos z Mc Donalda, pizzę z Pizzy Hut itd. Nawet święty by się
zdenerwował :-))).

Dorota

1. Data: 2004-01-10 15:20:13

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 10 Jan 2004 16:04:35 +0100, na pl.rec.kuchnia, Waldi napisał(a):

> To po co ta grupa jak nie można zdobyć jakiegoś tam przepisu ???
> czy tak trudno napisać parę słow .
> to na priva niech ktoś mi napisze jak się boi " fali "

Ehehehhe :D
Fala... Może to właśnie to :D
Ja tam nie wiem, czemu nie chcą podać życzliwie i cierpliwie tego przepisu
;) Choćby milionowy raz ;) Ja tylko próbuję Cię udobruchać, i sprawić,
żebyś nie rezygnował z czytania grupy :) Bo ja ich lubie, pasqdy te, z całą
ich dziwacznością :D

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-10 15:22:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 10 janvier 2004 ŕ 15:49:56, Waldi a écrit :

> [...]

> Jestem tu pierwszy raz i nie miałem pojęcia że zanim o coś spytam muszę
> przestudiować dyskusje pare lat ?, miesięcy ? w tył .

To sa ogolne zasady usenetu (grup dyskusynych) czyli tkzw.
netetykieta (nie tylko na polskojezycznych grupach zreszta). Nie
chodzi o "pare lat" ale przynajmniej o kilk(nascie) dni...

> Uprzejmość aż tryska z tych odpowiedzi .

Nie denerwuj sie :-)
Na innych grupach mozesz miec podobny problem jezeli nie zapoznasz sie
ostanimi dyskusjami i nie zajrzysz do FAQ czy do archiwum przed
zabraniem glosu.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-10 15:23:41

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 10 Jan 2004 16:07:25 +0100, na pl.rec.kuchnia, Dorota*** napisał(a):

> [...]
> kurczaka z kfc, sos z Mc Donalda, pizzę z Pizzy Hut itd. Nawet święty by się

Masz rację !
Tylko, że wiesz jak to jest z archiwami... Wstukujesz sobie "kurczak kfc" a
tam wyskoczy 129 postów w tym wątku, ale zanim znajdziesz kurczaczka,
dowiesz się trochę o sikorkach, trochę o surowcach wtórnych, również o
czymś tam z fizyki i chemii i z etyki i astronomii ;) I z wielu innych
dziedzin nauki, kultury i sztuki :D

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-10 17:00:43

Od: "fotkom" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poprostu
> zmęczeni, znudzeni itp pewnymi pytaniami. Poczytasz i popiszesz dłużej, to

Zupelnie tego nie rozumiem
Jak kogos nudza pytania o panierke KFC to niech ja omija
Takie glupie gadanie ze juz bylo ... ze google....
w sumie tak mozna odpowiedziec na pytanie zadawane codziennie
jak i na pytanie ktore pojawi sie raz w zyciu na tej grupie
w koncu internet jest duzy - mozna szukac
Mnie osobiscie bardziej od tego typu pytan denerwuja odpowiedzi w stylu
google
bylo juz
itp
ale zeby nie walic nie wiadomo ile postow pod nimi nie pisze za kazdym razem
ze to bylo albo ze szukalem na google
I wam "starzy" grupowicze proponuje nie odpisywac ze ntg itp
generujecie niepotrzebne posty ktore nie wniosa nic nowego
a jesli ktos bedzie chcial podac przepis na panierke to poda
Czy to az tak trudno zrozumiec...???
Pozdrawiam sluzacych rada niezaleznie od liczby pytan
Pozdrawiam
FotkoM

1. Data: 2004-01-10 17:07:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Jan 2004 18:08:09 +0100, Evunia <h...@n...year.pl>
wrote:

>O i dostało mi się za grzechy innych :P ;)

no, ktos w koncu musi....

trys, co dodaje do czegos tam. ide sprawdzic gulasz.
K.T. - starannie opakowana

Masło orzechowe
Kuchnia z Okrasa
sos sojowy