Jeszcze raz żywopłot

11. Data: 2005-04-13 09:38:25

Temat: Re: Jeszcze raz żywopłot
Od: "Mirosław Kowalczyk" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
news:d3im3d$jlq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Mirosław Kowalczyk" <m...@e...com.pl>
> piękny
>
> Bezmózgowych egoistów?
>
> Pozdrawiam, Jerzy

Specjaliści chyba są niewinni. Wydaje mi się, że sąsiad rozpoczął
działalność od odgrodzenia się szpalerem świerków z jednej strony i
szpalerem tuj z drugiej. Firma przyszła później i wykonała środek : oczko
wodne z mostkiem, altana, kamienie, byliny, ...Naprawdę ładnie to wygląda.

Mirek

12. Data: 2005-04-13 09:45:32

Od: "Mirosław Kowalczyk" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:66db.000000dd.425c2fd4@newsgate.onet.pl...

> [...]
> i konkurencji będzie im się bardzo źle rosło. Najbardziej odporny w tych
> warunkach będzie żywopłot cisowy, ale musiałbyś posadzić już stosunkowo
> duże
> rośliny (metr co najmniej), wziąć poprawkę na niewielkie ich przyrosty
> przez
> parę pierwszych lat, no i przede wszystkim dobrze byłoby jednak wykonać
> jakąś
> instalację nawadniającą. I to taką albo na deszczówkę, albo żeby szło
> kosztami
> podlewania obciążyć sąsiada. Albo wykonać zaporę antykorzeniową przy

Świerki nie są cięte. Jest to właściwie szpaler drzew a nie żywopłot.

Pozdrawiam, Mirek.

13. Data: 2005-04-14 12:01:46

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Czyli za jakiś czas będzie to pełny cień [i z roku na rok coraz wiecej
> go bedzie]. Wydaje się, że tylko bluszcz to wytrzyma.
(...)

A może hortensja pnąca?

pozdrawiam Krycha

Sadzonki wysyłkowo?