liliowiec variegata

1. Data: 2005-04-12 19:44:39

Temat: liliowiec variegata
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to proszę mi uprzejmie powiedziec czy istnieje liliowiec odmiany
variegata???
To znaczy czy istnieje odmiana trwale powtarzająca cechę przebrawienia
lisci. Czy to tylko chwilowy kaprys konkretnej rośliny, który w kolejnych
pokoleniach zanika?
Od jakiej odmiany zielonolistnej pochodzi? Tzn. jakie ma kwiecie?
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2005-04-12 20:07:21

Temat: Re: liliowiec variegata
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokoleniach zanika?
> Od jakiej odmiany zielonolistnej pochodzi? Tzn. jakie ma kwiecie?

Istnieje liliowiec typu variegata.Jeden mam odmiany Kvanso,
pełny, pomarańczowy,powtarza cechę w różnym nasileniu.
Drugi to mój wynalazek,nawet łodyga była z białą pręgą
tez powtarza, już trzeci rok.Kwiaty ma jak odmiana mateczna.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-04-12 20:22:48

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>   Drugi to mój wynalazek,nawet łodyga była z białą pręgą
>  tez powtarza, już trzeci rok.Kwiaty ma jak odmiana mateczna.

Na szczęście to nie o te chodzi.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-04-12 23:07:59

Temat: Odp: liliowiec variegata
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> Istnieje liliowiec typu variegata.Jeden mam odmiany Kvanso,
> pełny, pomarańczowy,powtarza cechę w różnym nasileniu.

W tej samej kępie czy moze rozsadzałeś i także te odsadzone mają te cechę?

> Drugi to mój wynalazek,nawet łodyga była z białą pręgą
> tez powtarza, już trzeci rok.Kwiaty ma jak odmiana mateczna.

Pytanie jak wyzej.

Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2005-04-12 23:09:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> Na szczęście to nie o te chodzi.

Ja pytam o generalia :-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2005-04-13 04:58:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej samej kępie czy moze rozsadzałeś i także te odsadzone mają te cechę?

Jak pokazał się taki fenomen, od razu go odsadziłem i rósł samodzielnie.
Na następny sezon zzieleniał, ale puścił odrost mocno biały.
W tym roku biel jest jeszcze bielsza.Kwiat ma cytrynowy.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-04-13 12:03:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokoleniach zanika?
> Od jakiej odmiany zielonolistnej pochodzi? Tzn. jakie ma kwiecie?

Liliowce variegata do obejrenia, narazie tylko liście.
Pozdrawiam.Mirzan
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Jeszcze raz żywopłot
Sadzonki wysyłkowo?