Re: Jeździmy

From: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Jeździmy
Date: Fri, 17 Nov 2006 20:51:40 +0100

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>
napisał w wiadomości news:op.ti2paqvs64gfbi@adam...
> Ten znak wisi tam od dawna i zakazuje wszelkiego ruchu po ulicy Szerokiej
> (zabytkowe Stare Miasto). Jest to zrozumiałe i naturalne.
------------
Usytuowanie znaku być może tak, ale już umieszczanie tabliczki o treści nie
przewidzianej w ustawie (a raczej rozporządzeniu wydanym na podstawie ustawy
i traktującym o znakach i sygnałach drogowych, w tym tabliczkach) jest mocno
wątpliwe z punktu widzenia prawa.
Oznacza ni mniej ni więcej jak tylko cedowanie prawa wyrażonego w ustawie na
"widzimisię" urzędników, którzy (jak widać na załączonych fotkach) są dość
często na bakier ze znajomością przepisów prawa kodeksu drogowego... Gdzieś
tam widziałem protesty wysyłane właśnie w sprawie pozaustawowych ograniczeń
dla ON korzystających, albo probujących korzystać z uprawnień ustawowych.
Dla mnie jest to jeszcze jeden dowód na łamanie prawa w Polsce -
paradoksalnie w imieniu prawa (swojsko pojmowanego).
Polecam obejrzenie reszty zdjęć. Doskonale ilustrują indolencję osób, którym
dano uprawnienia do ustawiania znaków drogowych (i umieszczania tabliczek
pod niektórymi z nich).

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

17.11 Q_las
20.11 Wiesław
20.11 Adam Pietrasiewicz
20.11 Wiesław
20.11 Adam Pietrasiewicz
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla